British Airways lanserar "Know Me"

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Jacob, 3 Juli 2012.

1. Jan Petterson

Jan Petterson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dom har listat ut att du har 10 tea points på BC.se och försöker få dig att köpa yellow label så att fler hakar på den trend det skulle starta ;)

1 person likes this.
  2. En sak är säker. Så länge befinner jag mig i t-land, köper jag inte Lipton Yellow Label för mig frivilligt.
    Sedan finns det så klart värre saker i världen. Dilmah Black Tea är en av dem.

3. cmj

cmj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Enligt min mening vore det bättre om de lade pengarna på att uppgradera sina Club Europe och Club World kabiner, samt catering som inte är av någon högre klass.

Last edited: 4 Juli 2012
  4. ALU

ALU Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Själv har jag i stort sett varje gång jag flygit med Qantas i Economy alltid blivit tilltalad med namn och innan start fått en liten extra välkomstcermoni. Mycket uppskattat!

5. nilsson

nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då får man väl svara att man varit så nöjd i de andra premiumkabinerna att man också ville prova British Airways.

6. nilsson

nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man kommer inte så långt med det projektet för vad en ipad per plan kostar...

7. cmj

cmj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Många bäckar små.....

Men en kabinpersonal med en Ipad väger ju inte upp en halvbra produkt i mina ögon.....

8. Homer

Homer Medlem

Som Concorde sa: Ha så trevligt med SAS då.

2 personer gillar detta.
  9. cmj

cmj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har inte påstått att SAS är bättre, trodde vi diskuterade British Airways här?!

Har själv inte flugit SAS Longhaul sedan 2005.....

Last edited: 4 Juli 2012
    1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!