British Airways lanserar egen öl tillsammans med BrewDog

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av palmen, 5 April 2019.

1. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Oklart, men i CE kan man ju ändå köpa grejer från economy och M&S sortimentet om man vill

2. trekker

trekker Medlem

Bra tänkt, gäller bara att inte vara för bakis efter att vi spöat Ajax!

Tonton gillar detta.
  3. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Ni kunde väl tagit poäng mot City idag? Nu måste man ju lita på Man Utd.
    Ajax ska inte underskattas, de kan ta hem hela altet.

kedja gillar detta.
  4. Homer

Homer Medlem

Är ju en besparing för British Airways om folk dricker öl i stället för champagne, så nog lär det finnas i Club Europe ;)

Ska ju även finnas i "selected lounges" om det blir någon utanför London är en annan femma.

5. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Kommer definitvt finnas i New York (kan man utgå ifrån) då Brewdog kommer ha en bar i loungen. Skulle bli väldigt förvånad om de då inte har denna öl där.

6. Homer

Homer Medlem

Det är nog ingen högoddsare, men att AirCraft skulle dyka upp i någon lounge är nog mindre troligt, undantag Concorde Room.

Jag var tvungen att kolla upp den där Brett Who Is This Brett and Why Is His Name on All These IPAs? och kom fram till att nog jag aldrig testat det.

7. trekker

trekker Medlem

Vi borde tagit poäng men tyvärr räckte vi inte till. Ni kan nog glömma titeln nu, United lär ni ju knappast få hjälp av.

Matcherna mot Ajax blir ju inte direkt enkla, men vi borde ha chansen iallafall.

8. Homer

Homer Medlem

Nya menyerna ligger redan i stolsfickorna men det går inte att köpa något än.
    Det blir tydligen ytterligare en ny öl "curious session IPA" båda kostar £4,45 635 Avioser.
    Jag frågade men ingen kunde svara på om de skulle servas i Club Europe.

Speedbird.jpg

palmen gillar detta.
  9. trekker

trekker Medlem

Nu finns den ombord, lite tidigt att dricka så här på morgonen men fick en att ta hem.[​IMG]

palmen, BennyTheCat, slugger4567 och 3 andra gillar detta.
  10. Homer

Homer Medlem

Nä det kan jag förstå, till frukost vill man ju ha champagne.

doc, Berglund, storbokstav och 2 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!