Senaste nytt

British Airways First Class Nordamerika

CJR

Medlem
Ser att det går att få tag på ganska billiga biljetter i F till Nordamerika. Visserligen från UK, men ändå. Nedan tex:

upload_2019-7-16_21-37-12.png
 

MTheC

Medlem
Ser att det går att få tag på ganska billiga biljetter i F till Nordamerika. Visserligen från UK, men ändå. Nedan tex:

Visa bifogad bild 94034
Ser ju väldigt bra ut. Hittade du detta genom att klicka på någon kampanjlänk eller "bara" genom att söka direkt på BAs hemsida. Jag kollade lite datum i feb och mars men de lägsta priserna jag såg var nästan det dubbla.
 

Tonton

Medlem
Närmsta sex månaderna så ser jag dessa destinationer när jag gör en snabb sökning på 1v T/R från London.

Skärmavbild 2019-07-17 kl. 10.24.44.png


Ser ju väldigt bra ut. Hittade du detta genom att klicka på någon kampanjlänk eller "bara" genom att söka direkt på BAs hemsida. Jag kollade lite datum i feb och mars men de lägsta priserna jag såg var nästan det dubbla.

@CJR använde Google Flights för att ta fram priset. Jag gjorde detsamma.
 

Canadien

Medlem
Behöver hälsa på en kompis i Washington.
Har alltid undrat hur BA F är.
Vill testa Concorde Room som jag antar är BA's variant av SQ's TPR och LH's FCT/FCL?


Finns relativt ofta OK priser på F med BA över Atlanten, går att kombinera med business eller ekonomi(!) på returen om man vill.

Är inte samma klass på Concorde/TPR som Lufthansa FCT/L tycker jag. Mer stökigt på Heathrow, men det är en bock att checka av :)
 

Kricka

Medlem
BA First är rätt bra men går inte att jämföra med LH/Swiss eller Gulf/Asien-
bolagen i First. Var så länge sedan jag besökte Concorde Room men inte
mycket kan slå FCT i Frankfurt!
 
Toppen