Senaste nytt

British Airways Executive Club omstrukturering höst 2011

jth

Medlem
En del på FT tycks ju ha sett "Bevis" på att det kommer komma en bronze-nivå också, kunde vara intressant för oss som inte flyger ihop tillräckligt med tierpoints varje år.
Sedan fick jag ett lite halvkonstigt brev med mitt nya BAEC-kort förra veckan, det stor att jag kommer tjäna 100% tierpoints på alla ekonomiklasser, även de som är discounted. Kan det vara någon ändring, kollar man på BA:s sida står det ju 25% tierpoints.
 
Last edited:

henrik l

Medlem
1 september kommer förändringarna göras officiella. Jag skulle ta allt som står på andra forum med en stor nypa salt, om det inte skrivs av en officiell representant. Jag har regelbunden kontakt med dom och är inte oroad över framtiden. För er som inte vet är vi två FT moderatorer här på BC :)

Vet du hur man ser på medlemsläget på de olika nivåerna, för mycket, för lite, eller i balans? I en annan tråd här på forumet ondgör man sig ju över att det är för många som har EBG.

Har varit i Galleries South i T5 vid olika tidpunkter och veckodagar och har aldrig upplevt den som överfull. Brukar alltid hitta en plats vid fönstren ut mot plattan:) Om nu detta kan vara en indikation på att man har balans i stocken av "Elite members":)
 
Toppen