Senaste nytt

British Airways Executive Club eller Finnair plus?

Homer

Medlem
Lounger ja, den lounge SAS använder sig av på MAN är bland det sämsta jag besökt.
Renoverad nyligen så den ser ganska bra ut, men den så kallade maten består alltid av
vattning soppa och drycken ska vi inte tala om, här handlar det verkligen om fuldricka.
Man får inte heller servera sig själv annat än av läsk.
Läsken är f.ö. i 2 liters flaskor så den kan vara duktigt avslagen.

Senatordelen på Lufthansa:s nya Heathrowlounge däremot är kanonbra.
 

trekker

Medlem
Lounger ja, den lounge SAS använder sig av på MAN är bland det sämsta jag besökt.
Renoverad nyligen så den ser ganska bra ut, men den så kallade maten består alltid av
vattning soppa och drycken ska vi inte tala om, här handlar det verkligen om fuldricka.
Man får inte heller servera sig själv annat än av läsk.
Läsken är f.ö. i 2 liters flaskor så den kan vara duktigt avslagen.

Senatordelen på Lufthansa:s nya Heathrowlounge däremot är kanonbra.
Dom slutade med självservering efter att engelska charter resenärer allt som oftast tömde baren. En gång jag var där satt ett gäng på ca 10 Pers med en vinflaska var....
 

Homer

Medlem
Dom slutade med självservering efter att engelska charter resenärer allt som oftast tömde baren. En gång jag var där satt ett gäng på ca 10 Pers med en vinflaska var....

Då är det därför det finns skyltar där det står att man kan förnekas boarding om man är berusad
och att ta med sig något från loungen räknas som stöld, med hänvisning till någon §
 
Toppen