Senaste nytt

British Airways - Det här gjorde Ni inte så bra!

palmen

Moderator
Ground handling håller på att lasta det sista nu, tydligen har de haft lite "bråttom" och lyckats stöta i något på flygplanet som nu behöver ses över.
Undra om vi kommer iväg innan midnatt? Många kommer att missa sina connections på Heathrow, den saken är säker.
 

mischadee

Medlem
Väldigt länge sedan någon skrev här. Tips från coachen. Undvik British Airways nya A320neo i economy till alla pris. Det är sjuuuuukt trångt. Kolla bara på stolsbrickan. Den minsta jag har sett. Sätena är papperstunna och det roliga är att som ni ser på bilden så hade de kunnat ha mycket bredare säten. Armstödet har ju mer plats än vad jag hade ;). Känns trist men i framtiden känns Norwegian som ett bättre alternativ än BA. Klassar snart BA som ett Ultra Low Cost Airline.

Sorry. Vet inte hur jag roterar bilderna.

0488F7D3-830E-4117-9B41-808A1C9B19FD.jpeg


B8BFD502-CE74-490C-A841-9BC8BEAF4255.jpeg


311EA0AC-BD57-4E6B-B667-66B98715C7DD.jpeg
 

AABack2ARN

Medlem
Tyvärr riskerar man väl att få de där platserna även i business. Tror inte jag behövt sitta bakom rad 1 en enda gång ombord på neon men de där bilderna gör en INTE sugen att testa :(

Och skiten skall väl in på alla 320 om jag inte minns fel.
 

FilipJ

Medlem
Det här med andranamn som förnamn, vilket är vanligt i Sverige, funkar inget vidare hos BA. Har varit i kontakt med executive club via formulär och bett dem korrigera mitt kontonamn så det överensstämmer med verkligheten. Bifogat legal dokumentation, därpå fått mail som ber mig göra detta via webbformuläret igen. Nu har det snurrat så fyra gånger och jag är så less på att denna tjänsteresa blev bokad med BA då jag i dagsläget inte ens kan administrera bokningen.
 

Mr Basic

Medlem
Det här med andranamn som förnamn, vilket är vanligt i Sverige, funkar inget vidare hos BA. Har varit i kontakt med executive club via formulär och bett dem korrigera mitt kontonamn så det överensstämmer med verkligheten. Bifogat legal dokumentation, därpå fått mail som ber mig göra detta via webbformuläret igen. Nu har det snurrat så fyra gånger och jag är så less på att denna tjänsteresa blev bokad med BA då jag i dagsläget inte ens kan administrera bokningen.
Hade liknande problem för ca 10 år sedan. Ringde och blev då ombedd att posta alla möjliga dokument till Bremen. Körde en HUACA några dagar senare och fick då en operatör som fixade omedelbart.
 

AABack2ARN

Medlem
Om jag minns rätt så har 320 NEO andra stolar och mer utrymme på raderna framför nödutgången. Jag har åkt flera gånger och varit nöjd.

Att det ska vara lite mer benutrymme i den främre delen av kabinen har jag hört (30" jämfört med 29"), men att det skulle vara en annan typ av stolar framför nödutgången var en (positiv) nyhet.
 
Toppen