Senaste nytt

British Airways 5 dagars rea på Club World (Business class)

doc

Medlem
Hur hinner man göra en TP-run bara på en helg? Har svårt att se hur man hinner ens om man åker ut fredag kväll för att vara tillbaka på söndag. Annars är jag helt klart på ett TP-run.
 

Senator

Moderator
Jag har nu kollat och BA1/2 och BA 3/4 som heter AA6199/6200 och AA6125/6126 är exkluderad från detta pris. Tyvärr inte extra 70TP per sträcka möjligt med LCY-JFK denna gång
 
Hur hinner man göra en TP-run bara på en helg? Har svårt att se hur man hinner ens om man åker ut fredag kväll för att vara tillbaka på söndag. Annars är jag helt klart på ett TP-run.
Det finns ju helg och HELG: det kan vara lör-sön för en men också tors-mån för annan ;). Om man har flextid och kan börja lite tidigare på torsdag, typ 07.00, jobba lunchtid och sluta vid 15, åka iväg samma kväll, ta ledig fredag eller jobba "hemifrån", sträva vara tillbaka till jobbet på måndag till 10.00 eller även till eftermiddag.
Jag vet, inte alla har möjlighet till sånt men iofs jag har fått uppfattningen att hos flesta här är det "frihet under eget ansvar" som gäller. Saknar det själv jättemycket :(
 

Miljon3

Medlem
jag ska åka(på grund av denna kampanj) ARN-LHR LHR-PEK PVG-LHR LHR-ARN vet någon hur mycket TP jag får på detta (vi är en vuxen ett barn med hushålls konto)
 

doc

Medlem
jag ska åka(på grund av denna kampanj) ARN-LHR LHR-PEK PVG-LHR LHR-ARN vet någon hur mycket TP jag får på detta (vi är en vuxen ett barn med hushålls konto)

För den bokningen får du 360 TP och ditt barn. Hushållskontot gäller dock enbart för Avios och inte för TP. Var och en får sina egna TP för status.
 

EricT

Medlem
Bokat resa till NY nu.... dessutom uppgraderad till F. (upgrade kostade 20k avios per väg) Åker kvällsflyget kl 20 från LHR den 28 aug...:)
 
Toppen