Senaste nytt

Bra uppslutning från Uber men...

bnr

Medlem
Jag kan inte för mitt liv förstå varför VAT-numret inte står på kvittot man får på mailen, utan att man måste logga in för att plocka ut ett kvitto.
Och när det gäller Uber Business skulle det varit jäkligt bra om ekonomiavdelningen fick en kopia på kvittot med en gång när en anställd åker.

Tycker att det varit lite si och så med bilarna sista veckan, fått lite halvsunkiga bilar. Men då blir det ju inte 5* heller.

Men annars så... :)
Rent generellt skulle det aldrig skada att få fakturan direkt också, det är ju först på fakturan som momsen syns. PDF-fil på några kB är ju inte speciellt belastande för något system idag.

Jag har nog aldrig haft problem med bil; kvaliteten varierar något men det har aldrig varit "illa" nog så att det blivit färre stjärnor på grund av bilen. Dock har jag satt rätt lågt betyg en gång när föraren först svängde höger (Kungsgatan -> Vasagatan söderut) när han 1. hade frågat var jag skulle samt, 2. hade fått adressen i appen, han körde även rätt långt över stopplinjen vid ett rödljus under samma körning.
 
Toppen