Senaste nytt

Bra Scandic hotell i Göteborg?

Jacob

Medlem
Kan lämna lite detaljer om detta historiska ställe då siten får ett hotel/hotellprogram forum... ;-)
Det är ett hotel/hotellprogram forum du skriver i... ;)

Men visst, vi har funderingar på att utöka med en mer omfattande hotelldel på sidan där man skulle kunna skriva reviews osv.
Men det får komma i ett senare skede, gäller att det finns förutsättningar och trafik för att göra det bra.

Ha det så kul i den eviga staden!
 

SK9269

Medlem
Jag har bott på Scandic Crown förut och gjorde det igen senast veckan innan påsk det här året och det är ett fint hotell med bra läge alldeles intill järnvägsstationen. Jag har inte provat de andra Scandic-hotellen i Göteborg men det skulle inte förvåna mig om Crown är det jag skulle gilla bäst efter att a provat de andra också.
 

Axelzon

Medlem
Hej, Jag bodde januari - maj 2010 på Opalen, deras gamla rum är ingen höjdare.. men kan du komma åt en bekräftad bokning i någon de nya våningarna (7 översta) med riktning mot Ullevi, är det klart de bästa Scandic Rummen i Göteborg. Restaurangen är hyfsad. Läget på Opalen är bra, 5 minuters promenad till Avenyn och nära till mycket annat. Trevlig personal också :)
 
Toppen