Senaste nytt

Bränna mina avios

henrik l

Medlem
Så många bra förslag, och så lätt det har gått att skramla ihop dessa avios. Måste resa mer med BA:p Antar att det är minaresor till SFO i WTP som ligger till grund.

Tre sådana resor och du har silver. Sedan blir det nästan dubbla Avios när du får silver/guld bonusen:cool:
 

Homer

Medlem
Tack för grymma förslag. Har aldrig flugit med Cathay förut så det lockar ju lite;-), speciellt eftersom det kanske blir Tokyo snart. Vad tror ni annars om en enkel londonresa? Finns det vissa avgångar som är roligare än andra, t.ex morgon eller senare flighter, typ av kärra etc..

Utan extra kostnad får du med en inrikes resa, så om du vill kan du stanna några dagar i London och sedan fortsätta till Edinburgh, Jersey etc. tillgång till lounge får du även på den sträckan.
 

Butta

Medlem
London är verkligen lockande och jag kollade upp att fyra biljetter t/r kostar 40k poäng plus 6k sek. Klart prisvärt för att ge två vänner en business-upplevelse.

Utan extra kostnad får du med en inrikes resa, så om du vill kan du stanna några dagar i London och sedan fortsätta till Edinburgh, Jersey etc. tillgång till lounge får du även på den sträckan.

Menar du att det ingår en extra inrikesresa i biljetterna på BA?

skulle mycket väl kunna ta en natt i DUB eller EDI:-D
 

agehall

Medlem
Fast du vet att du kan få en betald businessbiljett till London för 2600:-? Jag skulle inte kasta 40k OCH 6k SEK på det. Så bra är inte business intra-EU.
 
Är det regional-stolar CX använder på de flighterna? Om inte, tycker jag att det är värt det, men CX longhaul business-stol ser riktigt läcker ut. Jag hade haft svårt att välja eftersom jag vill prova båda upplevelserna, men jag hade nog ändå satsat på F. Varför skulle du inte få tillgång till The Wing? Får inte alla F pax tillgång?
 
Toppen