Senaste nytt

Bonusresor longhaul SAS?

fcx

Medlem
Jag har bokat halva familjen i business och andra halvan i economy till Washington. Även om chansen är försvinnande liten så finns ju möjligheten att SAS släpper 2 bonusplatser till i businessclass.. Tänkte att man kanske skulle kunna lägga upp en bevakning på tex. expertflyer.com om att få mail om/när det släpps fler platser i bokningsklass I???

Nån som vet om detta går? Eller gäller det att lite på turen och sitta och kolla på sas.se

Expertflyer kan väl inte visa awardresor hos SAS längre?
 

Ormen

Medlem
Lånar den här tråden då jag inte hittar svaret på följande fråga någonstans:

Har SAS lockout på interkontinentala bonusbiljetter i början av januari (till och med 9 alt 10/1)?

Letar egentligen till Asien och min första gissning var att biljetterna var slut, men sedan noterade jag att det inte fanns några biljetter under årets första 10 dagar, till vare sig nordamerikanska eller asiatiska destinationer.. Från och med 11/1 är det dock full tillgänglighet till, i stort sett, samtliga destinationer.

Eller släpps biljetterna vid annat tillfälle?
 

Canadien

Medlem
Har också noterat det. Tror de är låsta tills de släpper en kampanj med bonusresor jul.

Tittar man i koden på deras hemsida så finns det tre sådana kampanjer, inte aktiva nu dock.

<code>
SKMessage.setMessage("CAMPAIGN.js.title.XMASC", "SAS Julspecial");
SKMessage.setMessage("CAMPAIGN.js.text.XMASC", "SAS Julspecial på bonusresa i SAS Business");
SKMessage.setMessage("CAMPAIGN.js.title.XMASM", "SAS Julspecial");
SKMessage.setMessage("CAMPAIGN.js.text.XMASM", "SAS Julspecial på bonusresa i SAS Go");
SKMessage.setMessage("CAMPAIGN.js.title.XMASY", "SAS Julspecial");
SKMessage.setMessage("CAMPAIGN.js.text.XMASY", "SAS Julspecial på bonusresa i SAS Plus");
</code>
 

MartinH

Medlem
Har SAS lockout på interkontinentala bonusbiljetter i början av januari (till och med 9 alt 10/1)?
Letar egentligen till Asien och min första gissning var att biljetterna var slut, men sedan noterade jag att det inte fanns några biljetter under årets första 10 dagar, till vare sig nordamerikanska eller asiatiska destinationer.. Från och med 11/1 är det dock full tillgänglighet till, i stort sett, samtliga destinationer.
Eller släpps biljetterna vid annat tillfälle?
Min teori angående blackout på SAS awards
SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2016) | Sida 25 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
 
Toppen