Bonusresa till Tokyo i sommar i First Class

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Mika1984, 13 December 2014.

1. Mika1984

Mika1984 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokat och klart!
    Blev business till och från FRA med Lufthansa, Sen First med Thai t/r till Tokyo via BKK.
    Men får kolla upp om det öppnar sig nån plats i Lufthansa F strax innan jag åker så jag kanske kan byta upp mej :)
    Men sjukt nöjd med även denna resa :)

AndersFT, Christian R, Claes L och 3 andra gillar detta.
  2. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra jobbat! Glöm inte att kolla Lufthansa F från Frankfurt till båda flygplatserna i Tokyo (såväl Haneda som Narita) och hem till München (från Haneda) alt. Frankfurt (Haneda och Narita). Särskilt Haneda verkar ha riktigt bra tillgänglighet av vad jag sett (bl.a. FYRA platser på en och samma flight inom tvåveckorsgränsen).

3. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag skulle kolla Lufthansa till Singapore, Hong Kong, Shanghai, Seoul, Beijing, Narita, Haneda och Nanjing för jag tror att de har F på alla dessa.
    De har dock inte F till Bangkok och Kuala Lumpur.
    Sedan ansluta därifrån till Tokyo.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!