Senaste nytt

Bonusresa för poäng?

widescreen

Medlem
Försöker boka en resa på givna datum till Chicago från Stockholm.
Har tänkt använda en 2-4-1 voucher inom *A. Har via UA's hemsida hittat en passade flight ut med LH och på sas.se har jag hittat en vettig bonusresa hem.

Är det någon som vet om det går att kombinera LH och SAS för bonusresa på det här sättet?
 

Dr. Miles

Expert
Försöker boka en resa på givna datum till Chicago från Stockholm.
Har tänkt använda en 2-4-1 voucher inom *A. Har via UA's hemsida hittat en passade flight ut med LH och på sas.se har jag hittat en vettig bonusresa hem.

Är det någon som vet om det går att kombinera LH och SAS för bonusresa på det här sättet?
Ja, det går. Observera att platstillgång på United webbsida ska vara "Saver Award".

För övrigt din frågeställning passar dock bättre i den här tråden. :)
http://www.businessclass.se/forum/threads/sas-eurobonus-amex-2-4-1-2-för-1-voucher-tråd.2954/
 

palmen

Moderator
Vill inte vara pessimist men att hitta LH F till SFO kommer bli väldigt svårt. SFO/LAX är väldigt svårt med award över huvud taget, framförallt i F (som jag inte sett en enda gång de gånger jag tittat). LH F kan du dock flyga till Seattle, Denver, Vancouver, Toronto mfl städer och sedan ta en inrikes i domestic first (eller Air Canada C) till SFO.
 

flum

Medlem
och dessutom kommer dom väl snart att sluta med F till iallafall Seattle och Denver, lär ju inte bli lättare :-(
 
Toppen