Boka ToR med olika utrese och returdestination

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av DOEL, 9 December 2018.

1. DOEL

DOEL Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej! Sökt runt lite men hittar ingenstans något svar. Är det möjligt med sas att boka ex en resa från Arn till NY och sedan retur till cph eller måste man då göra detta som 2 enkelresor till högre pris?

2. srg

srg Medlem

Det är inga problem, välj "Annan resa" på sas.se så kan du boka retur till annan ort.

3. DOEL

DOEL Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Testat det men då kan jag inte ändra returorten utan endast ändra NY.

4. srg

srg Medlem

Ja förlåt, jag tar tillbaks det.. Var inte riktigt vaken än verkar det som.

5. pswe

pswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hade testat att ringa in och försöka boka det du vill ha. Har för mig att jag bokat ut från Kastrup och tillbaka till Arlanda. Om det inte går så kan du ju alltid boka ToR Arlanda med hemresa via Köpenhamn men låta bli att gå ombord på sista flighten.

6. DOEL

DOEL Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mm, ska testa att ringa dem, strulet blir ju annars att väskorna checkas hela vägen.

7. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det går bra att boka origin open jaw som det heter på utrikiska, men man måste ringa. Går bara att boka destination open jaw på hemsidan.

Olle K, Zniper, LasseFoppa och 3 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!