Boka Star Alliance-awards online med Eurobonus

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av fcx, 5 Juli 2018.

1. Tonton

Tonton Medlem

Du gör en ändring i din bokning, och således räknas det som en ändring.

Om biljetter inte har släppts för hemresan ännu så är mitt råd att du bokar om resan till en enkelresa i nuläget och därefter ringer in och lägger till hemresan i ett senare skede.Kostnaderna blir då: 4x150kr i ändringsavgifter.

Om du avbokar denna resan och bokar en ny så blir kostnaderna:2x450kr + 2x150kr i ändringsavgifter.

Tockstew, Mattias Holmén, Frisk78 och 4 andra gillar detta.
  2. Axxo

Axxo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    grymt!! tack!

3. Gizmo79

Gizmo79 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nån mer än jag som har stora problem att använda sökmotorn? Ibland går det men oftast kommer det det endast upp ett felmeddelande. Testat med både Safari och Chrome

4. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Chrome funkar inte alls för mig. Enda jag fått som funkar är IE.

5. Magnus Lindskog

Magnus Lindskog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Normalt inga problem. Chrome funkar bra och även Firefox. Varit några enstaka tillfällen när den legat nere helt.

6. Gizmo79

Gizmo79 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Märkligt, har fungerat för mig utan problem tidigare också men senaste 3-4 dagarna har den varit helt kass. Har provat med ett par olika enheter utan bättre framgång.

7. Majsan

Majsan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Syns alla Star Alliance awardresor på SAS.se sökverktyg?
    Söker efter en resa i business till Costa Rica men hittar bara ekonomi, kan det vara värt att leta någon annanstans?

8. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den söker inte igenom alla tänkbara routings och married segments spökar ibland. Du kan testa att söka till Bogota, Panama eller Houston och sedan söka separat därifrån till Costa Rica. Testa även att söka Madrid - Bogota, Avianca verkar förtjust i att släppa awards på den sträckan, men de dyker inte alltid upp om man söker Skandinavien-Bogota i en och samma sökning.

Last edited: 15 Februari 2020
    toer00, Gus och Majsan gillar detta.
  9. Magnus Lindskog

Magnus Lindskog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tyckte Uniteds sida funkade funkade bra när jag letade till Costa Rica. SAS är ju lite lurig med att inte blanda ekonomi o business osv så sökte jag långt fram nu så visade den ytterst få business men var troligtvis för att det spökar med SAS benet. Går ju att söka ben för ben med.

Du kan t.ex. flyga med Avianca från London via Bogota. Sedan finns ju en del via USA alt Istanbul med turkish.

Jag hade en cph-lhr med SAS i ekonomi (nått strul som gjorde att den inte gick att få i business) sedan business med Avianca via Bogota. Hem från Panama via Istanbul med turkish i business.

Majsan gillar detta.
  10. Majsan

Majsan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Budgetresenär, Gus och Magnus Lindskog gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!