Boka Star Alliance-awards online med Eurobonus

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av fcx, 5 Juli 2018.

1. Abbs

Abbs Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Per person.

Mr Basic gillar detta.
  2. Olle K

Olle K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om det t.ex. finns en Star Alliance resa att boka online Stockholm ARN – Köpenhamn CPH 21:00 – 22:10 och sen avgång 06.00 från CPH vidare ut i Europa, men inget med tidigare ankomst på eftermiddagen/kvällen till Köpenhamn. Kan jag då ringa till Tallin och boka en avgång t.ex 18:00 – 19:15 och sen avgång 06.00 från Köpenhamn? (så man får lite mer sömntid på ett hotell).

3. squeezen

squeezen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Så länge du åker vidare max 23:59h senare så har du rätt att välja flight som du önskar om det finns plats. Oavsett om 1,11,18,23h senare

Johan Hbg och Olle K gillar detta.
  4. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon mer som inte kan applicera 2for1 vouchern online? Försöker boka en resa just nu, men rabatten visas inte när man klickar i vouchern.

5. Onelifetolive

Onelifetolive Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma här.
    Likadant igår.
    Irriterande!!

6. ELOS

ELOS Medlem

När man väl betalat på slutsidan räknas 2-4-1 rabatt av. Funkade för mig.

7. Onelifetolive

Onelifetolive Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns det inget sätt att se hur mycket det blir i skatter och avgifter innan man kommer till sista sidan? Dvs. efter att man har skrivit in namn på resenärerna.

8. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag ser det på samma sida som när jag väljer avgångar:

upload_2019-12-1_0-11-50.png

9. Onelifetolive

Onelifetolive Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Aha...
    Skumt. Inget syns när jag gör det.
    Kanske för att inte någon voucher appliceras och jag därmed har "för lite" poäng (?)

edit: Jo, nu syns det. Det dumma är bara att eftersom vouchern inte appliceras, kan jag inte trycka vidare. Resan kostar 430.000p utan voucher. Jag har 320.000p :-/

10. Rokkoko

Rokkoko Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har samma problem. Har börjat reka lite för att boka en awardresa och tänkte att jag kanske skulle slippa ringa Tallinn, men jag kommer inte vidare eftersom vouchern inte drar av hälften av poängen.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!