Senaste nytt

Boka Star Alliance-awards online med Eurobonus

Olle K

Medlem
Om det t.ex. finns en Star Alliance resa att boka online Stockholm ARN – Köpenhamn CPH 21:00 – 22:10 och sen avgång 06.00 från CPH vidare ut i Europa, men inget med tidigare ankomst på eftermiddagen/kvällen till Köpenhamn. Kan jag då ringa till Tallin och boka en avgång t.ex 18:00 – 19:15 och sen avgång 06.00 från Köpenhamn? (så man får lite mer sömntid på ett hotell).
 

squeezen

Medlem
Om det t.ex. finns en Star Alliance resa att boka online Stockholm ARN – Köpenhamn CPH 21:00 – 22:10 och sen avgång 06.00 från CPH vidare ut i Europa, men inget med tidigare ankomst på eftermiddagen/kvällen till Köpenhamn. Kan jag då ringa till Tallin och boka en avgång t.ex 18:00 – 19:15 och sen avgång 06.00 från Köpenhamn? (så man får lite mer sömntid på ett hotell).
Så länge du åker vidare max 23:59h senare så har du rätt att välja flight som du önskar om det finns plats. Oavsett om 1,11,18,23h senare
 

Jonas C

Medlem
Någon mer som inte kan applicera 2for1 vouchern online? Försöker boka en resa just nu, men rabatten visas inte när man klickar i vouchern.
 
Finns det inget sätt att se hur mycket det blir i skatter och avgifter innan man kommer till sista sidan? Dvs. efter att man har skrivit in namn på resenärerna.
 

fcx

Medlem
Finns det inget sätt att se hur mycket det blir i skatter och avgifter innan man kommer till sista sidan? Dvs. efter att man har skrivit in namn på resenärerna.

Jag ser det på samma sida som när jag väljer avgångar:

upload_2019-12-1_0-11-50.png
 
Aha...
Skumt. Inget syns när jag gör det.
Kanske för att inte någon voucher appliceras och jag därmed har "för lite" poäng (?)

edit: Jo, nu syns det. Det dumma är bara att eftersom vouchern inte appliceras, kan jag inte trycka vidare. Resan kostar 430.000p utan voucher. Jag har 320.000p :-/
 

Rokkoko

Medlem
Aha...
Skumt. Inget syns när jag gör det.
Kanske för att inte någon voucher appliceras och jag därmed har "för lite" poäng (?)

edit: Jo, nu syns det. Det dumma är bara att eftersom vouchern inte appliceras, kan jag inte trycka vidare. Resan kostar 430.000p utan voucher. Jag har 320.000p :-/

Jag har samma problem. Har börjat reka lite för att boka en awardresa och tänkte att jag kanske skulle slippa ringa Tallinn, men jag kommer inte vidare eftersom vouchern inte drar av hälften av poängen.
 
Toppen