Boka Star Alliance-awards online med Eurobonus

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av fcx, 5 Juli 2018.

1. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sängar?
    Läste på ett annat forum att plats 96 blir riktigt kallt pga nånting med aircondition där bak och rad 11 har inga fönster.

2. Hachans

Hachans Medlem

Rad 96 blir sval vilket är asskönt när man ska sova för resten av kabinen är varm. Det går alltid att be om extra täcke om man är frusen av sig, även om jag upplevde det som behagligt.

Johan Gott, squeezen och Brandten gillar detta.
  3. Maja

Maja Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Brandten och Mattias Holmén gillar detta.
  4. Matore

Matore Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lite OT men hur har du luskat reda på detta? :) Och så funderar jag på om nån lyckats boka SQ F nya kabinen A380 med EuroBonus? Och sista frågan; är det lotteri även för betalande pax huruvida man får nya eller gamla F? Det är ju rätt stor skillnad på de produkterna. Eller säljs de som olika produkter?

TheTravelGuy gillar detta.
  5. Johan Gott

Johan Gott Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har inte hört talas om att någon bokat nya F med Eurobonuspoäng.
    Hur produkterna säljs och prissätts vet jag inte men man kan kolla på kabinlayouten för att se om det är nya eller gamla F.

6. Sebbeh

Sebbeh Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Matore gillar detta.
  7. SimonXYZ

SimonXYZ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser man inte Singapore Airlines business på SAS *A-sök? Jag har för mig att jag har gjort det tidigare, men nu får jag inte upp något alls.

SAS skriver även "Kontakta SAS Sales & Service för att boka flygningar med Singapore Airlines (SQ), Avianca (AV) eller Air India." på sidan.

Om det inte går längre finns det då något hyfsat bra sätt att söka? T.ex. finns det någon korrelation med vad som är tillgängligt på Singapore Airlines sida?

8. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Miles&More visar en del SQ. Annars är det gratis att ringa in och be SAS söka. De tar trots allt 450:- i bokningsavgift numera om man lyckas hitta något och bokar. Så då kan de ju få jobba lite för den pengen.

SimonXYZ gillar detta.
  9. Abbs

Abbs Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej det är väl Star Alliance fee, som man betalar oavsett?

10. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, om man inte hittar något och således inte bokar så kostar det inte 450:- Det är alltså en bokningsavgift.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!