Boka resa med spädbarn innan födsel

Diskussion i 'Star Alliance' startad av mebbstar, 12 Januari 2020.

1. mebbstar

mebbstar Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för alla svar - ni är bäst. Ska ringa och boka med namnet som är satt till 90% och kör på beräknat datum. :)

2. Griffin

Griffin Medlem

Har läst den här tråden och ett par andra (bla Bonusresa Star Alliance med EuroBonuspoäng med Infant och barn? | Sida 6 | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor och Boka infant-biljett innan barnet är fött? | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor
    Blir barn i mars och ska boka en 2-4-1 med SAS för två vuxna och ett ännu ofött barn, med voucher som löper ut i februari. Om jag förstår det rätt kan jag boka min resa online för två vuxna som vanligt nu och sedan i mars ringa in och lägga till infant, trots att vouchern löpt ut? Flygningen jag tänkt boka utförs med SAS.

3. chaudi

chaudi Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var detta en Star Alliance bokning och inte ren SAS?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!