Senaste nytt

Boka resa efter ölsmak

nota bene

Medlem
Ett förslag? 1448842990787-450872700.jpg
 

palmen

Moderator
Halvt OT, men ska åka London - Seattle i januari och undrar om någon har kläm på ölutbudet ombord (i Economy på Delta & BA)? Har googlat och sökt här på forumet men blir inte klok på om Delta erbjuder samma öl på long haul som inrikes? Delta taps seven more craft brews for in-flight | Delta News Hub
När jag läser den länken så verkar det bara vara utvalda rutter inom USA som har denna öllista. Jag flög en annan rutt i somras och då fanns det typ budweiser och samuel adams att välja på, inte direkt ett svårt val. Jag skulle gissa att det är något liknande på longhaul om man inte kan hitta någon annan info som säger att de har annan dryck ombord på longhaul.
 

Homer

Medlem
Halvt OT, men ska åka London - Seattle i januari och undrar om någon har kläm på ölutbudet ombord (i Economy på Delta & BA)? Har googlat och sökt här på forumet men blir inte klok på om Delta erbjuder samma öl på long haul som inrikes? Delta taps seven more craft brews for in-flight | Delta News Hub

BA är troligtvis London Pride, Tiger, Heineken och kanske Amstel light

Delta om det inte är några av rutterna i din länk se sid 200 här iMirus Online Digital Reader
Miller lite, Heineken och Sam Adams
 

BAS

Medlem
Ska man göra en ölresa och bara får dricka det mest sålda verkar Irland och Tjeckien vara att föredra.
 
Toppen