Senaste nytt

Boka en rutt hos resebyrå som inte går att boka hos Lufthansa (LÖST)

ericwg

Medlem
Hej!
Jag försöker boka en resa Stockholm - Boston t/r med Lufthansa i vår. Det är inget större urval av bra flighter så det som dyker upp på Lufthansa.com är en flight från Stockholm vid kl 06.30 på morgonen och sedan vidare till Boston framåt lunch. Inte jättetaggad på den tidiga avgången.

När jag söker på Google flights m.m. dock så dyker dock en flight från Stockholm på eftermiddagen upp, med en övernattning i Frankfurt och sedan vidare med flighten till Boston framåt lunch dagen efter. Helt enkelt en layover på härliga 16 h vilket jag inte har något emot, att dela upp resan lite.

För att boka det så dyker Gotogate, Orbitz, Priceline, CheapOair upp vilket jag inte direkt blir jättetaggad på. Finns det någon resebyrå som är vettig på att knåpa ihop sådana här resor? Nu i covid tider så är ju ombokningar vanligare och jag antar att det finns byråer som hanterar detta bättre och sämre.

Tacksam för tips
 

ericwg

Medlem
Tänka sig vad det lönar att fråga. Jag ringde faktiskt Lufthansa och kvinnan på kundtjänst lyckades inte få ihop det, men tack Senator för det tipset, för multi-city knappen löste det. Man är dålig på att boka revenue märker man...
 
Toppen