Boarding Lufthansa airbus 380 (business class)

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av EBGGOT, 20 Februari 2018.

1. EBGGOT

EBGGOT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dax att flyga 380 med Lufthansa från FRA och undrar fall någon kan hjälpa mig med fall man kan borda direkt från Business loungen? Jag har inte sett några boarding möjligheter från Senator loungen.

Jag har tidigare bara flugit andra bolag med a380 från FRA och det har aldrig erbjudit lounge boarding ...

MegaFlyer gillar detta.
  2. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan inte se var i loungen man i så fall skulle stiga ombord så svaret är nej.

Undantag är(eller kanske var) om flyget avgår från C-utgångarna för där har det gått att stiga ombord från loungen.

3. squeezen

squeezen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har boardat från lounge 2 ggr. Minns inte gate. Men flög Lufthansa båda gångerna, de öppnade en dörr i väggen i ena änden av loungen.
    Flyg var mot Delhi

4. EBGGOT

EBGGOT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Senator eller business loungen?

5. squeezen

squeezen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Senator

Vill dock minnas de även öppnade mellan business och senator så att båda loungerna kunde boarda direkt från lounge.

EBGGOT gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!