Senaste nytt

Bliv medlem og skriv en anmeldelse - få en graveret bagagetag

Vi søgere flere erfarne rejsende som vil bidrage til BusinessClass anmeldelser. Hvis du bliver medlem i denne uge og skriver en anmeldelse af et valgfrit hotel, fly eller lounge så sender vi dig en personlig graveret bagagetag i metal. Taggen har dine personlige kontaktoplysninger: Navne, telefon og e-mail etc. Den kan gøre stor forskel den…
 

hnymann

Ny medlem
Hvor opretter jeg en ny anmeldelse af fx lounge? Linket til guiden tager mig kun til siden hvor eksisterende anmeldelser kan ses, uden en mulighed for at oprette?

Mvh. Heidi
 
Hej Heidi og velkommen til BusinessClass

Ja, det er ikke lige til at finde hvor på siden man skriver sin anmeldelse... Jeg har derfor tilføjet det til artiklen for enkelthedens skyld

Mvh. Christian / BusinessClass.dk
 

FAB

Ny medlem
Radisson BLU i Berlin er favorit med effektiv reception og concierge (med kæmpe-akvarium i flere etagers højde - 1 mio liter vand!) effektiv service. Ideel beliggenhed nær Museums Insel, TV-tårn og Alex, S-Bahn, Sporvogn og Bus. Mulighed for skønne værelser ud mod Spree og Berliner Dom. Herligt!
 

Passion

Ny medlem
Det er en god side I har fået lavet! Godt med en lang række relevante nyheder, og smart med anmeldelserne.

Hvor kan vi finde bestillingsformularen til det nævnte baggagetag?
 
Toppen