Senaste nytt

Bli medlem og skriv en anmeldelse - få gravert bagasjelapp

geggi

Ny medlem
Fløy på Business hjem fra London og fotballtur nylig. Jeg og gutta var slitne som vanlig etter en slik tur og da var det veldig greit med FastTrack og lounge på Heathrow. Bra service ombord på flyet også - som vanlig.
 

Flybee

Ny medlem
Skulle på en rask helgetur til London i november for å få med oss en konsert og valgte derfor å bo sentralt i forhold til transport til/fra Heathrow. Valget endte på Novotel Paddington. 3 minutter å gå fra selve Paddington stasjon, t-bane stasjonen der og heller ikke langt å gå til Hyde Park. Det var bra og rask service ved innsjekk og deilig, lyst og stort rom (for å være i London). Og fullstendig lydisolert! Vi merket ingenting til togene som kjørte rett forbi. God kvalitet på frokosten, det var mye og variert som man kunne velge i. Spiste middag på hotellet kvelden vi ankom; meget bra og rask service. Flere restauranter/puber rett i nærheten, en av restaurantene var usedvanlig bra men prisen var tilsvarende. I det hele tatt kjempefornøyd og kommer til å bo der igjen neste gang vi flyr til Heathrow.
 

Brahushin

Ny medlem
Fløy akkurat til Gran Canaria på business class. Helt topp service og fantastisk blide flyvertinner! Var en veldig positiv opplevelse og følte meg trygg fra første gang i innsjekkingen.
 

isabell

Ny medlem
Jeg fikk helt fantastisk service da jeg fløy med Singapore Airlines fra München til Singapore og videre til Melbourne. Blide, strålende flyvertinner tilbød fristende måltider og snacks. De var behjelpelig med alt det skulle være. De gjorde en lang flytur mye hyggeligere.
 

pan

Ny medlem
Reiste med SAS via bedriften til Stockholm, hurtig om smertefri tur/retur. God Service fra bemanningen på SAS selv om det var et mindre fly som kom på retur. Lite problem oppsto når vi kom inn til Gardemoen flyplass var at gate'n var i ny fløya, så vi brukte omtrent 20 minutter på å komme oss dit fra sikkerhetskontrollen før det så skiftet gate til en inne i hovedbygged. Nye 15 minutter på å komme seg til rett gate. Sas var også behjelpelig med å anbefale hotell ikke langt unna seminaret. Alt i alt, god service og fin tur.
 

070938535

Ny medlem
Jeg reist med SAS hver uke det siste året. Jeg har pendlet til Paris og London. Jeg er svært fornøyd med loungen i Oslo og London. Ser bra ut og har et godt utvalg av mat, drikke og aviser. Loungen i Paris derimot har ikke den samme standarden. Her kan SAS forbedre seg noe.
 

nobjlar

Ny medlem
Reiste på business class fra Frankfurt via Bangkok til Kualalumpur.I Bangkok ble bagasjen ved en feil satt av, no som ble oppdaget med en gang. Jeg måtte da få visum få komme inn oghente denne. Alt ble ordnet og effektivt ekspedert av flypersonalet. På grunn av min business billett ble jeg sluset gjennom alle sikkerhetssonene uen problem. Det var til og med odnet med bagasjestuer som stod og ventet på min bagasje. Dette var service langt ut over det forventede.
 

fisen07

Ny medlem
hei, var tidligere i år på Cebu, filippinene, bodde på Raddison Blu, Cebu City, fantastisk i alt det rådende kaos, med ett flott uteområde, buisiness rom, i egen etasje, der også det var egen frokost for de omtalte rommene, utsjekk kl 1600 uten spørsmål, kjempeservice.
 

jorgar

Ny medlem
Fløy Business med SAS i juli til NEWAR. Fantastik service og oppvartning på hele reisen. Vi hadde med to bar og cabin personalet var helt topp.
 
Toppen