Senaste nytt

Bli först att testa SAS kommande app för NFC

NotRyan

Medlem
Har slutat använda detta efter den utmärkta appens tillkomst.

SmartPass är mycket smidigare, så även om jag har appen så föredrar jag det, huvudorsaken är att det är så lätt att komma åt någon knapp eller område på telefonen så boardingpasset försvinner. Sedan är inte streckkodsläsarna helt optimala för den typen av kod, de är anpassade mycket bättre till den koden som finns på pappers-boardingpassen.

Mvh
/NotRyan
 

Agö

Medlem
SmartPass är mycket smidigare, så även om jag har appen så föredrar jag det, huvudorsaken är att det är så lätt att komma åt någon knapp eller område på telefonen så boardingpasset försvinner. Sedan är inte streckkodsläsarna helt optimala för den typen av kod, de är anpassade mycket bättre till den koden som finns på pappers-boardingpassen.

Mvh
/NotRyan

Tycker precis tvärtom. Mitt SmartPass, placerat på skal till iPhone, är riktigt slitet vid det här laget. Undrar om det ens fungerar nu för tiden. Nu kan man ju dessutom få ned SAS-appens boardingkort i Passbook. Ännu bättre.
 

pswe

Medlem
Någon som vet om snart pass är borttaget? Har iofs inte saknat det alls efter appen dök upp, men såg att mitt gamla chip löpt ut och slogs av tanken att det inte kommit något nytt den här gången.
 

Moco

Medlem
Någon som vet om snart pass är borttaget? Har iofs inte saknat det alls efter appen dök upp, men såg att mitt gamla chip löpt ut och slogs av tanken att det inte kommit något nytt den här gången.

Nej, beställ ett nytt. Man måste tjata om allt hos SAS, inget kommer av sig själv.
 

Sakoz

Medlem
Det gamla chipet fungerar trots att expire date har passerat.
Har dessutom flyttat taggen från (i mitt fall) en telefon till en annan och använde ett annat lim. Men ändå så taggen kan tas bort igen, och man med en tops tvättar med limtvätt så märks ingenting.
 

tuesday

Medlem
Om man har skal till sin igång 6s, funkar det smidigt med klistermärket på själva skalet? Eller ska man ha det på telefonen trots skal (om det ens funkar)?
 
Toppen