Blev officiellt EBG idag

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Bryant, 21 Februari 2012.

1. Vänligen får jag be er att hålla er till trådens ämne, även om jag har förståelse för era synpunkter till berörd medlem..

Jag citerar Concordes kloka ord om vett och etikett i forumet.

Last edited: 22 Februari 2012
    8 personer gillar detta.
  2. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du hade kanske liknande år, 2011, som jag. För mig blev det 72 revenue avgångar med SAS Group under senaste medlemsåret - majoritet inom Norden. Lite blandade biljetter så intjäning allt från 195 till 1500 per avgång.

Grattis och välkommen till EBG klubben. :)

2 personer gillar detta.
  3. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Grattis!

Själv blir jag EBG inom en månad. Som den ärliga person jag är registrerade jag om mig från Belgien (med lägre poängkrav) till Danmark när jag flyttade (under perioden) varför det blir på segment jag uppnås statusen!

4. Veteranobuff

Veteranobuff Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur informerar EuroBonus att man nått tex EBG? Är det per email eller post? Jag tycker att jag borde blivit det men inget nytt für mich ännu...:)

5. sunkan

sunkan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Logga in på Mina Eurobonussidor på SAS hemsida så finns det en sida där med kontoinformation. Bl a antal poäng, antal statusgrundande poäng och kvalificerande flygningar.

Mvh

Christian

6. Singapore

Singapore Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ett litet steg för mänskligheten, men ett stort steg för Bryant. Gratulerar!

5 personer gillar detta.
  7. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Glöm inte att efter 20 segment blir du som EBS och du får du 15% mer poäng än EBB...

8. Aha, det har jag missat.

9. Frostice

Frostice Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Klarade inte av att vänta på nästa vecka så bokade en ToR ikväll för att få mina 2 sista segment, lika bra =)
    Får hoppas resorna registreras inom en vecka så man kan använda sin status när man ska iväg på en lite längre resa, har tagit närmre en vecka och få de senaste resorna registrerade. En fråga som gnager är om man kommer in i lounger osv. med EBG på boardingkortet utan att ha kortet fysiskt?

10. Frostice

Frostice Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Så, då var jag också EBG för första gången:) Känns ju trevligt att från att ha gjort alla resor med tåg, att gå till EBG under första året, tack vare BC.se. Det enda tråkiga är väl när man kollar hur mycket pengar man lagt ut på det:p Trevlig helg!

3 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!