Senaste nytt

Blacklane Limousine service

Marcus_R

Medlem
Gick kanon t/r Newark - Manhattan kan jag meddela. Strålande service båda gångerna.

Fick åka sprillans ny Cadillac XTS från flygplatsen, och en helt OK Escalade tillbaka.
 

lnixon

Medlem
Jag använder alltid Blacklane i Tyskland. Har just fått ett corporate account till firman också. Jag har bara bra erfarenheter av dem.
 

drW

Medlem
Var inte helt imponerad i Chicago i höstas men ger dem en ny chans i London i januari. Koden SEASONSGREETINGS funkade fint och fick 30% rabatt. Verkar gälla alla bokningar gjorda i december så jag har bokat i Berlin i vår också.
I Chicago kom inte föraren på utsatt tid och ljög sedan om att han minsann varit där men att vi varit på fel plats. Mindre snyggt då vi stått på samma fläck hela tiden. Tror han var vid fel terminal.
 
Last edited:

Henrik_B

Medlem
No go på Blacklane! Dök inte upp på utsatt tid (FRA), svarade inte i telefon men debiterade 40 EUR. En annan gång fick jag visa chauffören vägen (Doha, första gången jag var där). Fick sedan ett standardmail där Blacklane undrade varför jag slutat boka dem. Påtalade dessa incidenter. Still Dark...
 

drW

Medlem
Har de dålig koll på de firmor som de ansluter? Är det olika i olika städer? Verkar som det fungerar rätt bra på en del ställen i Tyskland vad jag kunnat läsa mig till men hur fungerar det på andra ställen i världen?
Känns som Uber lyckats bättre med stabil kvalitet. Skulle önska att de gick att förbeställa bara.
 

doc

Medlem
Jag skulle tro att de har dålig koll och kanske till och med anlitar olika firmor vid olika bokningar eftersom det tog väldigt lång tid innan jag fick en bekräftelse på min bokning över huvud taget.
 

Henrik_B

Medlem
Blacklanes system känns oerhört stelt och oflexibelt. Dessutom saknar de enkla system för hantering av ärenden som hamar utanför ramarna likt mitt. Uber flyter bara på. Ger kreditar till missnöjda kunder etc. Blacklane är bara en blek "me too" produkt.
 

charlesswe

Medlem
Besvikelse++

Har bokat en transfer med de i Montreal, 1 månad i förväg. Nu är det mindre en än vecka kvar till upphämtning och det står fortfarande obekräftad. Kundtjänsten säger att detta är normalt (?!). Känns inte seriös och passar inte i den bilden de vill spegla av sig själv.
 

drW

Medlem
Verkar väldigt olika hur tidigt man får bekräftelse, har nu fått beträffande både för resa i London i januari som i Berlin i maj.
Testar på två orter där utbudet av alternativa lösningar är stort.
Tycker om idén men utförandet verkar inte tillräckligt stabilt. Priset med deceberkampanjen blev bra dock.
 
Toppen