Senaste nytt

Blacklane Limousine service

David

Medlem
Det kan helt klart vara värt lite extra pengar för att slippa ev tjöt, få åka trevligare bil (och slippa köa i vissa fall). Åker man ofta är det iofs en annan sak.
 

David

Medlem
Funkade bra även andra gången. En artig och serviceminded chaufför var i god tid med en fräsch Merca E-klass. Eftersom jag skrivit mitt flightnummer berättade han även vilken terminalbyggnad jag skulle gå till från parkeringen, bra det för jag hade glömt att kolla. :)
 

drW

Medlem
Funderar på att boka dem i Chicago om ett par veckor, pris och service verkar rätt. Tycker alltid att det är lite svårt att säga tid vid ankomst. Hur gör ni? Siktar lite fram från ankomsttid och anger fligthnummer? Brukar det funka? Just USA är särkilt svårt när immigrationen kan ta så otroligt olika lång tid.
 

Marcus_R

Medlem
Ska testa dem om två veckor från EWR till Manhattan. Koden "fresh" funkade fint, tycker det lätt verkar vara värt $60. La in flightnummer och ca 1h efter landning. Kommer från Aruba. Får hoppas det räcker.

Lite fundersam på vilka bilar de kör, då vi är borta länge och har två riktigt stora väskor, men lär jag väl märka :)
 
  • Gilla
Reactions: drW

SG

Medlem
Testade i helgen i Rom. Funkade bra med koden här ovan. Valde en businessbil från flygplatsen och tillbaka. Bilen var väl lite sliten men allt som allt helt ok.
 

Morgan

Medlem
Besviken på bilen i Dubai - BMW 5-serie visade sig vara en fem år gammal Lexus som var sunkigare än en vanlig taxi. Kommer hålla mig till Uber fortsättningsvis - högre standard på UberX t.om....
 
  • Gilla
Reactions: SG

Morgan

Medlem
Besviken på bilen i Dubai - BMW 5-serie visade sig vara en fem år gammal Lexus som var sunkigare än en vanlig taxi. Kommer hålla mig till Uber fortsättningsvis - högre standard på UberX t.om....

Skickade ett lite gnälligt mail där jag skrev att det inte var särskilt premium. Fick ett autosvar om att jag skulle få ett personlligt svar, men något sådant har inte kommit 10 dagar senare...

Hade förväntat mig åtminstone "trist att du inte är nöjd" eller "trist att du inte är nöjda, vi ger dig halva priset på nästa resa för att visa att vi är bättre än så"

Nej, Blacklane kommer jag undvika framöver. Självklart OK som alternativ till vanlig taxi, men dubbelt så dyrt och inte premium....
 
Toppen