Senaste nytt

Black Friday 2019

hallgren

Medlem
Jag kommer in, har dock hört att vissa har liknande problem och har tidvis själv haft det när jag kört adblockers. Tror att du ska få upp priserna om du går in direkt på accorhotels.com också (men du måste vara inloggad).

Ok. Har provat från flera maskiner men samma överallt. Och inga rabatter visas när jag söker. Får väl vänta och försöka senare då.
 

Flying Finn

Medlem
Äsch, åtmistone inte ännu något för en som föredrar Oneworld eller Skyteam. BA har en Black and White -rea nu, men den är nog totalt kass. Även t.ex. AS (Alaska Airlines) eller HU (Hainan Airlines) skulle vara av intresse med tanke på AS Mileage Plan.
 

intuition

Medlem
Aegean M&B ger dubbla poäng vid poängköp t.o.m. 30/11
Purchase miles and earn 100% extra!
Only a few miles away from the destination you were dreaming about? Take advantage of our Black Friday offer and increase your award miles. Earn 100% extra miles with every award miles purchase up until November 30th!

* Terms and conditions apply
 

MTheC

Medlem
Jag jagar black friday erbjudanden i Japan och Vietnam men hittar inga där. Däremot om jag söker på Stockholm hittar jag black friday erbjudanden. Kampanjen kanske inte är aktiv i Asien ännu?
Det ska den vara, jag hittade rabatterat pris i Singapore. Kollade dock snabbt i Vietnam och hittade inte något där på ett antal slumpmässigt utvalda datum i januari och februari.
 
Det ska den vara, jag hittade rabatterat pris i Singapore. Kollade dock snabbt i Vietnam och hittade inte något där på ett antal slumpmässigt utvalda datum i januari och februari.

Ok, konstigt. Jag hittar inga black friday-erbjudanden i Singapore på några slumpmässiga datum heller. Däremot hittar jag i Budapest och i Stockholm. Kanske är så att det bara är ett fåtal datum och hotell som har black friday-erbjudandet.
 

M.K

Medlem
Dåligt med hotellerbjudanden. Ingen som sett något från Hilton, Radisson, hotels.com eller Expedia?

Jag har Guldstatus hos dessa och har inte fått något mail än, och hittar heller inget på hemsidorna. Jag minns dock inte om det har varit något från dessa leverantörer tidigare år.

@Robert flysas har du länk? Detta passar perfekt för mig då Elite sägs upp på måndag! :)
 
Last edited:
Toppen