Senaste nytt

Black Friday 2019

Axxo

Medlem
Air France/KLM
Flying Blue loyalty members will earn triple miles on Air France or KLM flights to Europe booked between November 22 and December 2 on qualifying routes. Travel between December 7, 2019, and March 31, 2020.
- Discover Europe and earn triple bonus Miles on Air France and KLM

Virgin Atlantic
Virgin Atlantic has spilled the beans, announcing that their Black Friday Sales will begin Monday, November 25th, with new offers rolled out daily.
- Black Friday Flight Deals & Sale 2019 | Virgin Atlantic

Air China
Air China is offering Black Friday deals from Germany to Asia in both economy and business class, but with €1100 offers to Asia and New Zealand, and €1400 to Australia round trip in business class, we’re most excited about those.
- https://www.airchina.de/DE/DE/promotion/Blackfriday2019

Iberostar Hotels
Travelers who register at My Iberostar will have access to a private Black Friday pre-sale, offering 30 percent discounts on hotels across Mexico, the Caribbean, the U.S., Brazil, Europe, and Africa. The pre-sale runs November 25 – 28. From November 29 through December 2, anyone can save 20 percent using promo code FRIDAY19.
- Big Black Friday 2019 discounts | Iberostar Hotels & Resorts

PriorityPass
Most people have PriorityPass through a premium credit card, but if you don’t, and like airport lounges, PriorityPass is offering up to 40% off access. In some parts of the world, the lounges can be fantastic and well worth the $20-$25 a visit, particularly if you enjoy a drink.
- Airport Lounge Program | Priority Pass

Blade
On November 22nd, Blade offered 2 for 1’s on airport helicopter transfers. That’s a ridiculous deal, where two people can fly for $145 all in, if you have use a promo code (GILBERTO187) when you sign up. It’s buy one, get a companion on your chopper for free. The offer is only good for flights until end of year, for NY or LA, so just enter BLADEFRIDAY at check out. It brings the price down to $72.50 per person, if you book for two.
- BLADE'S HOLIDAY GIFT GUIDE

Jag försökte skriva in BLADEFRIDAY vid sign up men det funka inte :( jag försökte även med GILBERTO187 men det gav endast 50 dollar i rabatt.
 

Link

Medlem
Black Friday-flyg och -erbjudanden 2019 | Finnair

Finnair Black Friday, vid snabb syn så finns det några bra priser på eco, business till BKK för 16' kan väl också klassas som okej även om priset har dykt upp tidigare under hösten. Stora behållningen är nog 25% på all föreställning, finns några guldkorn även om jag inte lyckas hitta Dom Perignon-flaskan de skyltar med.
 

Samosaguas

Medlem
Jag antar att det handlar om virgin galactic, det kostar visst $250.000 om man bokar direkt? isåfall är det här ett bra pris
om de nu kommer igång vill säga.
Flyg till/från USA är väl i ekonomi.
Och om man bokar via SAS webshop bör man få dessutom 20 Eurobonuspoäng per krona :cool:


https://cdon.se/black-friday/rymdresa/ Visa bifogad bild 100322
Riktigt så roligt ska vi väl ändå inte ha? ;) 20 poäng per krona hade ju gett nästan 50 miljoner Eurobonuspoäng. 20 poäng per 100 kronor ger dock nästan 500 000 poäng - och just det en resa till rymden också...

Edit: jag kan inte heller räkna... :D
 

GeorgZ

Medlem
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen