Senaste nytt

Billigt sätt att förlänga livslängd på dina AAdvantage miles

Maja

Medlem
@Jonas Larsson Efterlyser också enklaste och billigaste sättet att förlänga livet på sina AAdvantage miles. Har en hel hög som annars brinner inne i mitten på augusti på våra tre konton. :(
 

cph_flyer

Medlem
Jeg bruger i høj grad pointindtjening fra hotelkæder til at holde liv i mine miles. Det er typisk hotelkæder hvor jeg bor så sjældent at de er uden nogen betydning pointmæssigt men tjener det gode formål at de forlænger livet på mine bonus miles.
Men har man en hotelkæde hvor man bor ofte og helst vil kreditere til f.ex SAS, så er der jo også den mulighed at man midlertigt kan skifte til en AA profil indtil pointene er blevet registreret.
 

henrik l

Medlem
Jag förde 1000 miles mellan barnens konton för att hålla liv i deras poäng så dom ska kunna åka first en gång till, minst:p
 

Maja

Medlem
Jag förde 1000 miles mellan barnens konton för att hålla liv i deras poäng så dom ska kunna åka first en gång till, minst:p
Men det innebär väl en kostnad om $15 per transaktion?

Det måste finnas billigare sätt att hålla liv i kontot. Eller är det jag som har tolkat informationen fel om vad det kostar?
 
Toppen