Billigt hotell i Frankfurt

Diskussion i 'Hotell' startad av SvartMjolk, 14 Juni 2012.

1. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra tips! Har tyvärr inte något kort:)

2. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De ville ha 195 Euro per rum per natt. Lite surt när jag ändå hittar billigare själv.

3. cmj

cmj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dåligt av Hilton....pratade du direkt med hotellet?

4. rickardjacobson

rickardjacobson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Normalt sätt är de låga priserna på ett x antal rum, och vill man ha många så försvinner de billigaste rummen och man kastas upp i en högre prisklass. Har varit likadant vid flertalet gånger när jag bokat.

5. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp. Jag mejlade.

6. Jacob

Jacob Medlem

Jag har bott på Radisson i Frankfurt och hade inget att klaga över. Trevligt hotell med trevlig personal. Ganska schysst relaxavdelning längst upp varifrån man hade utsikt över hela staden från bastun.

Hotellet ligger väl inte i händelsernas centrum men inte heller ocentralt. Enklaste sättet att komma dit är att ta en spårvagn några hållplatser från centralstationen,eller ta en taxi förstås.

7. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu är vi tillbaka från vår resa i Frankfurt. Vi hamnade till slut på Hotel Excelsior, vid centralen. Absolut prisvärt och bra för den som vill ha billigt boende. 917 kronor per person för 3 nätter. Alltså cirka 300 kronor per natt.

I priset ingår WiFi, frukost, eftermiddagsfika och minibar bestående av två öl, två Pepsi, två juice, två bubbelvatten och en vatten utan bubblor. Frågade man snällt fick man dessutom frukt på natten och påfyllning av minibar.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!