Senaste nytt

Billig SPG hotell?

FFlash

Medlem
Reggade mig på SPG Gold/Platinum challenge. Jag har Maj-Juli period att klocka mina 9/18 nätter.

Har ni tips på billiga SPG hotell att boka några nätter som "minivacation", typ weekend run till en euro-destination?

Jag är baserad i Helsingfors och här har vi ju Kämp, men den är oftast inte billig, och känns lite fånigt att bo där ;) Sheraton i Stockholm är inte särskilt billig heller vad jag kollat några datum
 

Stefan62

Medlem
Sheraton i Bryssel brukar vara "billigt" särskilt på helgerna och likaså Sheraton Skyline vid London Heathrow.

Good value är även Sheraton i Salzburg, men där tenderar priset att stiga mot sommaren.
 

Per N

Medlem
Sheraton och Westin i Warszawa går att få till riktigt bra briser. Bristol (Luxury Collection) är aningen dyrare men fortfarande bra pris. Det brukar vara samma där, alltså billigare på helgen.
 

flybob

Medlem
Kolla på spghotescapes.com för att hitta fynd i närtid. Boka gärna tre rum åt gången så samlar du snabbare ihop nätterna.
 

rvarttinen

Medlem
Four Points, verkar vara Sheratons "billighets"-märke... men helt ok att bo på om dock kanske lite enklare än Sheraton i övrigt. Har inte provat Aloft, W:s motsvarighet, ännu, men de tycks rätt ok också.
 
Toppen