Billhop (Allmänna diskussioner)

Diskussion i 'Kreditkort' startad av Meazza, 6 Mars 2017.

1. eliee

eliee Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Visserligen något gammal information men när jag registrerade mig för ett par veckor sedan så fick jag avgiftsfritt belopp på mitt konto tack vare referral-länk. Kunde också nyttja beloppet fullt ut.

Vill däremot minnas att länken strulade och att jag manuellt fick skriva in koden.

2. Olle K

Olle K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag skulle lägga in en betalning idag fanns ingen betalknapp. Under tillagda betalningar hittade jag sedan en betalknapp, men fick då meddelandet "Detta användarkonto saknar rättigheter för att göra betalningar. Logga in med ett konto med utökade rättigheter för att genomföra de tillagda betalningarna. Alternativt, kontakta din kontoadministratör för att ändra rättigheterna på detta konto". Har mailat dem och frågat varför. För kontot är samma som jag använt i snart två år utan ändringar.

3. Linmet

Linmet Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Har samma meddelande

4. För mig fungerar det utan problem.

upload_2020-8-18_9-16-2.png

5. Linmet

Linmet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    "
    Hej,

Tack för ditt meddelande!

Vi har flera kunder som har problem att genomföra betalningar. Vår IT-avdelning arbetar på att hitta en lösning.

Försök gärna igen lite senare under dagen."

6. direktörnSE

direktörnSE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tufft år i år, men förra årets lilla betalning till Magdalena Andersson ska ju göras och tänkte använda billhop. Har använt det förut men till lite mindre skulder.

Har någon här använt det till att betala skattemasen om beloppet är sexsiffrigt? Det är Amex Elite och 2-4-1 och inga problem med krediten.

7. Berglund

Berglund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är väl lättare att fråga vem som inte har gjort det? Det där är sedan gammalt, klart man gör så.

aruba1 gillar detta.
  8. direktörnSE

direktörnSE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte sett några här betala sexsiffrigt, men bra att du @Berglund har gjort det.

9. Johans00

Johans00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Varför skulle det vara någon skillnad på att betala fem sex eller sjusiffrigt för den delen?

Last edited: 19 September 2020
    Tonton och aruba1 gillar detta.
  10. direktörnSE

direktörnSE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Berätta gärna mer. Så en miljard går bra?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!