Senaste nytt

Billhop (Allmänna diskussioner)

eliee

Medlem
Visserligen något gammal information men när jag registrerade mig för ett par veckor sedan så fick jag avgiftsfritt belopp på mitt konto tack vare referral-länk. Kunde också nyttja beloppet fullt ut.

Vill däremot minnas att länken strulade och att jag manuellt fick skriva in koden.
 

Olle K

Medlem
När jag skulle lägga in en betalning idag fanns ingen betalknapp. Under tillagda betalningar hittade jag sedan en betalknapp, men fick då meddelandet "Detta användarkonto saknar rättigheter för att göra betalningar. Logga in med ett konto med utökade rättigheter för att genomföra de tillagda betalningarna. Alternativt, kontakta din kontoadministratör för att ändra rättigheterna på detta konto". Har mailat dem och frågat varför. För kontot är samma som jag använt i snart två år utan ändringar.
 

Linmet

Medlem
När jag skulle lägga in en betalning idag fanns ingen betalknapp. Under tillagda betalningar hittade jag sedan en betalknapp, men fick då meddelandet "Detta användarkonto saknar rättigheter för att göra betalningar. Logga in med ett konto med utökade rättigheter för att genomföra de tillagda betalningarna. Alternativt, kontakta din kontoadministratör för att ändra rättigheterna på detta konto". Har mailat dem och frågat varför. För kontot är samma som jag använt i snart två år utan ändringar.


Har samma meddelande
 
När jag skulle lägga in en betalning idag fanns ingen betalknapp. Under tillagda betalningar hittade jag sedan en betalknapp, men fick då meddelandet "Detta användarkonto saknar rättigheter för att göra betalningar. Logga in med ett konto med utökade rättigheter för att genomföra de tillagda betalningarna. Alternativt, kontakta din kontoadministratör för att ändra rättigheterna på detta konto". Har mailat dem och frågat varför. För kontot är samma som jag använt i snart två år utan ändringar.

Har samma meddelande

För mig fungerar det utan problem.

upload_2020-8-18_9-16-2.png
 

Linmet

Medlem
"
Hej,

Tack för ditt meddelande!

Vi har flera kunder som har problem att genomföra betalningar. Vår IT-avdelning arbetar på att hitta en lösning.

Försök gärna igen lite senare under dagen."
 
D

Deleted member 30163

Guest
Tufft år i år, men förra årets lilla betalning till Magdalena Andersson ska ju göras och tänkte använda billhop. Har använt det förut men till lite mindre skulder.

Har någon här använt det till att betala skattemasen om beloppet är sexsiffrigt? Det är Amex Elite och 2-4-1 och inga problem med krediten.
 
Toppen