Senaste nytt

Billhop (Allmänna diskussioner)

squeezen

Medlem
verkar dött med billhop invite...

5
Antal inbjudna

0 kr
Aktuellt avgiftsfritt belopp

35 569 kr
Använt avgiftsfritt belopp

Stämmer ju liksom inte överens, så trots att jag i loggen fått notis om att fler har reggat sig på min länk, samt fått mail om det så höjs inte avgiftsfritt saldo.. hoppas bara de som använt länken fått sin bonus.
 

Davvelavve

Medlem
verkar dött med billhop invite...

5
Antal inbjudna

0 kr
Aktuellt avgiftsfritt belopp

35 569 kr
Använt avgiftsfritt belopp

Stämmer ju liksom inte överens, så trots att jag i loggen fått notis om att fler har reggat sig på min länk, samt fått mail om det så höjs inte avgiftsfritt saldo.. hoppas bara de som använt länken fått sin bonus.
Varken jag eller min sambo fick någon bonus när vi registrerade oss via värvningslänk.
 

Davvelavve

Medlem
Kan någon bekräfta att det går att betala in till skatteverket när man har restskatt? Tänkte kanske betala in åt en vän som skall betala in 15k, höga tonen direkt att JAG kan betala den!
 

Big Birger

Medlem
Kan någon bekräfta att det går att betala in till skatteverket när man har restskatt? Tänkte kanske betala in åt en vän som skall betala in 15k, höga tonen direkt att JAG kan betala den!
Deklarerade i förrgår och fick det tveksamma nöjet att betala in lite extra till mitt skattekonto via Billhop. Det gick utmärkt.
 
verkar dött med billhop invite...
Jag fick mail för ett par dagar sedan att någon gjort sin första betalning och jag skulle få bonus om 10k. Jag verkar dock ha fått 5k avgiftsfritt (tillgängligt). Så något lever iaf fortfarande. Har ej ännu provat om jag verkligen kan använda den, dock.
 
Toppen