Senaste nytt

Billhop (Allmänna diskussioner)

squeezen

Medlem
Har fått mail om bonus reggad men när jag ska göra ny räkn. och betalning kommer avgift till.
Kan heller inte hitta den där tabben där man förr kunde se saldo som var avgiftsfritt.
 

gneken

Medlem
Har fått mail om bonus reggad men när jag ska göra ny räkn. och betalning kommer avgift till.
Kan heller inte hitta den där tabben där man förr kunde se saldo som var avgiftsfritt.
Blev lite rädd där så gick in och betalade några fakturor och det funkade för mig.

Den där tabben har väl försvunnit för flera år sedan?
Däremot om du går in på Billhop så ser du antalet inbjudna, datum för inbjudan och bonus samt ditt aktuella avgiftsfria belopp.
 

squeezen

Medlem
Blev lite rädd där så gick in och betalade några fakturor och det funkade för mig.

Den där tabben har väl försvunnit för flera år sedan?
Däremot om du går in på Billhop så ser du antalet inbjudna, datum för inbjudan och bonus samt ditt aktuella avgiftsfria belopp.
Historiken stämmer med nya namn och där finns loggat att jag skulle fått bonus men avgiftsfritt belopp är likväl 0.
Dvs har inte fyllts på.
 

Davvelavve

Medlem
Betalade precis med Amex till CSN, eftersom dom hade betalat ut för mycket. I rent spekulativt syfte slog det mig att jag hade kunnat ta ett studielån som jag är berättigad, för att sedan ångra mig och betala tillbaka.

Fördelar med detta - får spend och EB poäng.
Nackdelar - inte så etiskt och 2,5% avgift.
 
  • Gilla
Reactions: CMH

Johans00

Medlem
Betalade precis med Amex till CSN, eftersom dom hade betalat ut för mycket. I rent spekulativt syfte slog det mig att jag hade kunnat ta ett studielån som jag är berättigad, för att sedan ångra mig och betala tillbaka.

Fördelar med detta - får spend och EB poäng.
Nackdelar - inte så etiskt och 2,5% avgift.
Jag tar studielån och betalar tillbaka med Billhop, funkar utan problem, ~2000 för att komma upp i en till voucher ser jag som en bra deal.
Poäng -> Etik ;)
 
Toppen