Senaste nytt

Billhop (Allmänna diskussioner)

Gizmokvack

Medlem
Det här är, bortsett från det exakta fakturabeloppet, en exakt fråga som avhandlats tidigare i tråden - inklusive korrekt svar. Inget har ändrats sedan dess. Prova att läsa lite längre bak i tråden, så slipper den bli ännu längre av alla upprepningar.

Följdfråga. Gäller denna kontantuttagsbegräsning även hos Amex?
Läst genom hela tråden och någon skriver att begränsningen gör det samtidigt någon annan skriver att man kan betala 100k+-fakturor via Amex. Om ja, har den sistnämnda då en kreditgräns på över en mille/månad?
Via hemsidan kan man enbart genomföra testköp för att höja kreditgränsen, inte kontantuttagsbegräsningen?

Eller har jag fått allt om bakfoten? Den nya världen är lite snurrig :rolleyes:
 

gneken

Medlem
Följdfråga. Gäller denna kontantuttagsbegräsning även hos Amex?
Läst genom hela tråden och någon skriver att begränsningen gör det samtidigt någon annan skriver att man kan betala 100k+-fakturor via Amex. Om ja, har den sistnämnda då en kreditgräns på över en mille/månad?
Via hemsidan kan man enbart genomföra testköp för att höja kreditgränsen, inte kontantuttagsbegräsningen?

Eller har jag fått allt om bakfoten? Den nya världen är lite snurrig :rolleyes:
Gränsen gäller inte Amex.

Det andra kan jag inte svara på, men vissa har betalkort från amex.
 

Big Birger

Medlem
Stora fakturor går att betala med Amex, så länge du har tillräcklig kredit på kortet. Har du en kreditgräns på 100 000, kan du betala fakturor upp till 100 000 kr. Det går utmärkt att betala in pengar innan du ens har fått fakturan för att frigöra mer utrymme om det behövs.
 

Hafermann

Medlem
Stora fakturor går att betala med Amex, så länge du har tillräcklig kredit på kortet. Har du en kreditgräns på 100 000, kan du betala fakturor upp till 100 000 kr. Det går utmärkt att betala in pengar innan du ens har fått fakturan för att frigöra mer utrymme om det behövs.
Precis så. Och på samma sätt kan du betala in önskad summa direkt efter betalning, du behöver inte vänta på faktura. Din kredit är alltså inte per månad.
 
Finns det fortfarande folk med fungerande värvningslänkar, eller har billhop tagit bort det helt nu? Provade en av de länkar som var i värvningstråden för AMEX och Billhop men ingen utav de två fungerade.
 

MrRy

Medlem
Finns det fortfarande folk med fungerande värvningslänkar, eller har billhop tagit bort det helt nu? Provade en av de länkar som var i värvningstråden för AMEX och Billhop men ingen utav de två fungerade.

Infogar ett eminent inlägg som @Mattias Holmén skrivit i tråden för Amex och Billhopvärvningar som ger lösningen på ditt problem.

Okej, på min länk kommer man till denna sida och då funkar det.

e7652eb5baf4370a57f2dc236a41e28b.jpg


Om det inte funkar så kan man ta ut sin personliga kod (från url) och klistra in den i formuläret när man registrerar sig.

Kod:
https://billhop.com/se/r/a45bq/
Om din URL är som ovan så tar du a45bq och skriver in i denna ruta vid registrering.

a201e5048a9e4e4865384f5bfd485b83.jpg


Och om någon nu tänkte anmäla detta inlägg för att jag postat en värvningslänk så kan ni hejda er, referenskoden är påhittad för allas mentala hälsa :)
 

Big Birger

Medlem
För några dagar sedan fungerade det, men nu blev jag nyfiken och dubbelkollade.

När jag klickar på en värvningslänk kommer jag nu till en annan sida än tidigare. Även om referenskoden blir ifylld automatisk som förut om man väljer att registrera nytt konto så är det nu en röd ruta med "Koden är felaktig eller så gäller inte kampanjen längre" som jag inte känner igen.

Billhop.png



Kan det vara så att det är slut på det roliga, och att bakdörren till fortsatta värvningar till Billhop nu är stängd?
 

Tonton

Medlem
För några dagar sedan fungerade det, men nu blev jag nyfiken och dubbelkollade.

När jag klickar på en värvningslänk kommer jag nu till en annan sida än tidigare. Även om referenskoden blir ifylld automatisk som förut om man väljer att registrera nytt konto så är det nu en röd ruta med "Koden är felaktig eller så gäller inte kampanjen längre" som jag inte känner igen.

Visa bifogad bild 104668


Kan det vara så att det är slut på det roliga, och att bakdörren till fortsatta värvningar till Billhop nu är stängd?

Jag fick en värvning sent förra veckan, och 10k in på kontot så sent som igår.
 
Toppen