Senaste nytt

Billhop (Allmänna diskussioner)

Meazza

Medlem
Är det fler som har upplevt problem med Billhops hemsida? Tycker att siten har varit långsam under en längre tid och nu verkar den ligga helt nere.

billhop-com.png
 
En sak som jag har märkt är att det ibland inte händer något när jag försöker trycka på "lägg till för betalning". Detta trots att alla fälten är korrekt ifyllda.
Laddar jag om sidan och skriver in allt igen brukar det funka.
Irriterande.
 

schrute

Medlem
En sak som jag har märkt är att det ibland inte händer något när jag försöker trycka på "lägg till för betalning". Detta trots att alla fälten är korrekt ifyllda.
Laddar jag om sidan och skriver in allt igen brukar det funka.
Irriterande.
Händer det möjligtvis när du använder webbläsarens auto-complete på nån av fälten?
Har inte själv märkt eller provat detta på billhop, men är ju inte så ovanligt i samband med auto-complete att formulären inte blir aktiverad korrekt.
 
Händer det möjligtvis när du använder webbläsarens auto-complete på nån av fälten?
Har inte själv märkt eller provat detta på billhop, men är ju inte så ovanligt i samband med auto-complete att formulären inte blir aktiverad korrekt.
Ja det kan nog stämma.
Om jag väljer mottagare som jag betalat till tidigare så brukar det strula.
 

gneken

Medlem
Billhop verkar ha en värvningskampanj, är den tidsbegränsad? Har en kompis som försöker rekrytera mig just nu.
 

flonken

Medlem
Billhop verkar ha en värvningskampanj, är den tidsbegränsad? Har en kompis som försöker rekrytera mig just nu.
För varje person du bjuder in till Billhop bjuder vi på avgiften när du betalar räkningar hos oss.

Du får betala räkningar för 10 000 kr utan avgift för varje person du värvar.* Du kan bjuda in både privatpersoner och företag och de får i sin tur betala räkningar för 5 000 kronor utan avgift på Billhop.

Om du exempelvis bjuder in tre personer kommer du att kunna betala räkningar för 30 000 kr utan avgift på Billhop (värde 750 kr då ordinarie avgift på Billhop är 2,5% av transaktionsbeloppet).

Kom igång idag!

* Erbjudandet aktiveras på ditt konto och är redo att användas när den du har bjudit in har genomfört sin första betalning. Därefter har du tre månader på dig att utnyttja dina avgiftsfria transaktioner. Kampanjen gäller till och med den 31a mars 2017, om inte annat meddelas.
 

DanielKif

Medlem
Vafasen.
Fick inte igenom en räkning till Svea Ekonomi med Amex.


En av dina räkningar på Billhop kunde tyvärr inte genomföras.
Utifrån de nya riktlinjer som vi måste förhålla oss till så kan man inte med ett kreditkort betala:

- Krediter/Lån/Kreditkortsräkningar
- Räkningar till BitCoinföretag
- Inkassoräkningar eller räkningar som har inkassobolag som motpart
- Räkningar till Kronofogden
- Bank som mottagande part
- Räkningar som har fakturalåneinstitut (ex. Klarna, PayEx, Svea Ekonomi) som mottagande part (gäller endast för Amex). Räkningar som dessa går med andra ord bra att betala med ett Visa eller Mastercard.
 

Brandten

Medlem
Ja det har aldrig fungerat för mig vilket betyder att tex Dustin inte kan betalas så.

Fick ner % till 2.25% igår efter ett enkelt mail. Inte så mycket men fanns tydligen inte mer de kunde göra på Amexkort.
 
Toppen