Senaste nytt

Biljetter, Arsenal FC, dela medlemskap?

seat56f

Medlem
Jag åker till London i höst och tänkte förverkliga min sedan länge planerade Emiratesvisit (t o m så länge planerad att den började som Highburyvisit...).

Hursomhelst är det ju ett jävelskap att få tag i biljetter. Om man signar för Red Membership på arsenal.com (ca £30/år) får man ett välkomstpaket (verkar bättre än de flesta flygbolags guldpaket) + möjlighet att köpa EN biljett till en del matcher.

Eftersom jag ogärna lämnar mitt resesällskap utanför så behöver jag två medlemskap. Man kan låna kort av varandra, så finns det någon fotbolls-/Arsenalfan som har/kan tänkas fixa medlemskap så kan vi använda varandras kort för att kunna köpa intilliggande biljetter?

Alternativet är ju att signa även sambon för medlemskap, men nu börjar vi gå lite väl långt för vad som antagligen bara är en match...
 

seat56f

Medlem
Jorå, om jag är beredd att betala 2kkr+ per biljett. Då kan jag lika gärna teckna dubbla medlemskap och köpa biljetter själv (siktar på matchen mot WBA som antagligen går bra att få biljetter till), och som bonus slipper jag slipsnisseplats :)
 
Toppen