Senaste nytt

Biljett till Thailand i april 2014

Dr. Miles

Expert
Tack för alla svar, fick tipset att köra på USDM 90,000 Miles till Asien. Vad är er erfarenhet av detta? Är det svårt att boka om man är 4? Kommer det att finnas bra tillgänglighet?
Om det är fyra personer i premiumkabin så tror jag att det är ganska mager platstillgång på awardplatser generellt.
 

Mr.T

Medlem
Om man skulle åka 2 o 2 skulle det bli lättare då? Men jag tror att jag tar ditt fantastiska förslag och åker direkt med Thai! :)
En fundering jag har är om man kan också klämma in sträckan BKK - USM i biljetten? Då vi ska först vara 5 nätter på Koh Samui och sedan 3 nätter i Bangkok. Ifall det skulle funka, vart kan man boka det?
 

Dr. Miles

Expert
En fundering jag har är om man kan också klämma in sträckan BKK - USM i biljetten? Då vi ska först vara 5 nätter på Koh Samui och sedan 3 nätter i Bangkok. Ifall det skulle funka, vart kan man boka det?
Du kan boka t ex på Jade Travel eller MrJet. THAIs prissättning är lite speciellt. De har avtalade priser som gäller endast när man köper genom en resebyrå.

THAI Premium Economy till THAIs destinationer i Thailand kostar runt 14.000 SEK inkl. skatter och det tillåter stopover i Bangkok både vid utresan och hemresan.
 

Mr.T

Medlem
Hej igen, jag sökte på både Mr.Jet och Jade Travel men får inte fram någonting. På mrjet står det att det inte finns några flyg som matchar min sökning. Min routing ser ut så här:
11 April 2014: Stockholm - Bangkok
12 April 2014: Bangkok - Koh Samui (USM)
17 April 2014: Koh Samui - Bangkok
21 April 2014: Bangkok - Stockholm

Vad gör jag för fel? Uppskattar all hjälp!!!! :)
 

Magino

Medlem
Ett tips är att göra som förr i tiden och ringa till Jade Travel. Det brukar gå att hitta lite bättre priser och även platser när en vanlig sökning säger att det är slut.
 

Dr. Miles

Expert
Många webbsidor inte klarar av blanda kabinklasser (Premium Economy + Business inrikes) så mitt tips är att ringa till din resebyrå och be dem att boka åt er.
 
Toppen