Senaste nytt

Bibben goes Relaxing in Kuala Lumpur - Live & Direct

Bibben

Medlem
I FRA besöktes Luxxlounge.
I sig en OK lounge men lite sunkvarning på den, i synnerhet på besökarna.
Det var en kinesfamilj där och de bytte blöja på ungen i loungen, bemödade sig inte ens att gå till toaletten. Ska inte utveckla vad jag tycker om inlandskineser men ni kanske kan gissa.
Sen var det en kille som hade gympaskor, t-shirt och typ fotbollsshorts, han låg i en sovsäck och sov där. Sen några original till.
Jag hade inte nån smoking på mig direkt men ändå skjorta, riktiga skor och långbyxor.
Personalen var riktigt trötta, gjorde inte mer än det absoluta nödvändigaste.

Nå, utbudet var ändå bra så plus på det.

P1030816.JPG

P1030817.JPG

P1030819.JPG

P1030820.JPG


Det var sista bilden, resan FRA-GOT var inget att orda om.

Jag får tacka för mig och tackar de som följt mig och de som kommenterat.

Ha en fortsatt trevlig sommar.
 

henrik l

Medlem
Kul reportage med många trevliga bilder. Verkar som #Palmen gjorde en bra insats med bilderna. Sitter på ett trådlöst på Sicilianska landsbygden och det var inga problem att se bilderna.
 

Sofia

Medlem
Ojojoj, jag har svårt att hänga med i svängarna om var i världen du befinner dig :)

Jag har dock inga problem att ladda bilderna och hoppas att jag inte trampar dig på tårna @Bibben men jag måste hålla med några om att en del bilder nog kunde uteslutits, tex de som är suddiga, sneda eller liknande. I övrigt tycker jag att det är roligt med många bilder och roliga bildtexter :)
 

Smuffe

Medlem
Tjena @Bibben och tack för en grymt lättläst rapport som jag helt och hållet har missat. Jag håller på att gå igenom reserapportstråden allteftersom jag har tid.

Jag kan förstå folk som har haft problem men har ej någon aning om varför det har varit svårt för de att se bilderna osv utöver om de har befunnit sig på platser med sämre internetanslutning.
För mig som har en Mac och en Samsung Note 4 har jag aldrig haft några problem tidigare innan @palmen gjort förändringar.
Konstruktiv feedback behövs. Synd att inte alla kan skriva sin feedback på ett sakligt och trevligt sätt utan att kritisera men inte ge någon positiv feedback och kritik med tanke på den tid som du lägger ner under semestern för att förgylla oss nördar och geeks som älskar att resa och få ta del av din och andras härliga upplevelser.

Hur som helst...
Jag uppskattar alla reserapporter och har ett par stycken som jag borde ha skrivit klart efter alla år men till skillnad från dig och alla andra som tar er tid att skriva och framförallt skapa Live-rapporter så får jag konstatera att jag helt enkelt är för lat. :)
Vissa rapporter är fantastiska med långa texter som på ett bildligt sätt beskriver känslor och upplevelser och dessa som har en massa bilder till texterna är fantastiska.
Din rapport är på samma sätt underbar med alla bilder som du lägger upp och gör samtidigt rapporten lättläst med kommentarer.
Jag ser fram emot många fler rapporter av dig och hoppas på att du kompletterar andras mer författade rapporter.

Trevlig helg!
/Smuffe
 
Toppen