Senaste nytt

Betala räkningar med kreditkortet

Kimmen00

Medlem
Finns det fler fakturabetaltjänster för kreditkort än billhop och betalo? I en annan tråd (som jag tror moderatorerna stängt pga olämpligt innehåll) nämndes att det fanns en tjänst som bara tog 1,5% i avgift för Amex-betalningar. Vet ni något om det?

Ibland har betalo o billhop kört kampanjer med lägre avgifter (under somrarna 2016/2017) tex. Man kan även förhandla sig till lägre avgifter..
 

SimonXYZ

Medlem
Ibland har betalo o billhop kört kampanjer med lägre avgifter (under somrarna 2016/2017) tex. Man kan även förhandla sig till lägre avgifter..
Kampanjerna har man inte sett skymten av på bra länge. Jag lyckades förhandla till mig 2,25% på Billhop och har provat ett antal gånger att få ner det ytterligare, men har ej lyckats. Det känns som att det är dålig konkurrens på denna marknad.
 

Johan Gott

Medlem
Ibland har betalo o billhop kört kampanjer med lägre avgifter (under somrarna 2016/2017) tex. Man kan även förhandla sig till lägre avgifter..

Ja, jag har sett kampanjerna och läst om folk som förhandlat. Men det finns alltså ingen aktör förutom billhop och betalo tillgänglig för svenskar?
 

mha321

Medlem
en annan tråd (som jag tror moderatorerna stängt pga olämpligt innehåll) nämndes att det fanns en tjänst som bara tog 1,5% i avgift för Amex-betalningar. Vet ni något om det?
Den handlade väl om en tjänst för att själv ta betalt med Amex. Inte för att betala fakturor.
 
Toppen