Senaste nytt

Bentley hotel New York City

Newyorker86

Medlem
Tänkte testa bentley hotel i new york för förstås gången och frugan som är hotellmanager mailade deras sales vp och bad om ett rum högt upp så fick vi en juniorsvit, någon som har varit på detta hotell? Ska även få en visning av empire hotel då vi kanske ska lägga släktjulfirandet där :)
 
Tänkte testa bentley hotel i new york för förstås gången och frugan som är hotellmanager mailade deras sales vp och bad om ett rum högt upp så fick vi en juniorsvit, någon som har varit på detta hotell? Ska även få en visning av empire hotel då vi kanske ska lägga släktjulfirandet där :)

Jag bodde på det här hotellet första veckan i Juli 2011 i 6 nätter. Tyckte hotellet var väldigt bra med tanke på vad vi fick för pris. Bodde på våning 20 om jag inte minns fel (våning 21 är skybaren vilket är hotellets högsta våning).

Det jag minns av baren är att den är relativt liten och inte huserar speciellt mycket folk. Åt aldrig frukost på hotellet heller och det var även i skybaren där denna serverades.

Minns inte vilket pris vi hade men vi hade ett vanligt twin bed superior room. Bifogar lite egna privata bilder från vistelsen.
 

Attachments

  • IMG_0796.JPG
    IMG_0796.JPG
    {memory} MB · Visningar: 287
  • IMG_1577.JPG
    IMG_1577.JPG
    {memory} MB · Visningar: 273
  • IMG_1795.JPG
    IMG_1795.JPG
    {memory} MB · Visningar: 271
Ser najs ut! Home | The Bentley Hotel | Boutique Hotels in New York City

Om du har tid/lust - ta lite bilder och dela med dig här på BusinessClass!
Ser najs ut! Home | The Bentley Hotel | Boutique Hotels in New York City

Om du har tid/lust - ta lite bilder och dela med dig här på BusinessClass!

Nästan steget före dig :p Finns de möjligt att skriva en review på denna så kan jag göra det. Har en del bilder härifrån!
 
Toppen