Senaste nytt

Belmond, tips och erfarenheter?

toer00

Medlem
Jag är just på G att boka Belmond Hotel Europe i St Petersburg över jul och nyår.
Men är lite osäker på om jag skall välja Bellini Club rete eller Virtuoso raten..?

Nu tänkte jag välja en JR Svit och om jag tolkar det hela rätt enligt Bellini Club så får man 90 USD generell kredit på mat och dryck plus en 200 USD hotellkredit om bokar svit (osäker på om JR vit räknas...), "USD200 hotel credit per stay for suite bookings"...

Någon som vet vad som menas med "USD200 hotel credit "...?
 

Grusja

Medlem
Du kan använda hotell-krediten för att betala spa, utflykter mm. Kommer inte ihåg om man kunde använda hela beloppet på en aktivitet eller om det fanns någon slags maxtak.

Följande suites bör ge USD200 i St. Petersburg: One Bedroom Suite - Historic One Bedroom Suite - Avant-Garde Junior Suite - Deluxe Historic One-Bedroom Suite - Avant-Garde Studio Suite - Avant-Garde One-Bedroom Suite - Deluxe Avant-Garde One-Bedroom Suite - Presidential Suite
 
Last edited:

toer00

Medlem
Du kan använda hotell-krediten för att betala spa, utflykter mm. Kommer inte ihåg om man kunde använda hela beloppet på en aktivitet eller om det fanns någon slags maxtak.

Följande suites bör ge USD200 i St. Petersburg: One Bedroom Suite - Historic One Bedroom Suite - Avant-Garde Junior Suite - Deluxe Historic One-Bedroom Suite - Avant-Garde Studio Suite - Avant-Garde One-Bedroom Suite - Deluxe Avant-Garde One-Bedroom Suite - Presidential Suite

Så 90 USD för Mat och Dryck garanterat och sedan plus 200 USD OM man bosätter sig i någon av de uppräknade sviterna...
Börjar luta åt att Virtuoso är en bättre deal på "vanliga rum" inkl. jr svit...
 
Toppen