Senaste nytt

Bekräftad bugg i SAS appen: förlängd medlemsperiod i EuroBonus

I den senaste versionen av SAS app för iPhone (har inte testat Android) visas medlemsperioderna felaktigt.

För mig personligen visas den riktiga perioden på SAS hemsida men via SAS appen är den två månader längre (31/1 2014 istället för 30/11 2013). Jag talade med EuroBonus och app-tillverkaren nyss och fått bekräftat att det är en bugg, inte en officiellt förlängd period.
 

AABack2ARN

Medlem
Så det är en känd bugg? Sedan hur länge?

Det kom ju ut en ny version idag för iphone och den har uppenbarligen samma fel. Nu vet jag inte hur lång tid Apple behöver för att "godkänna" en ny version, men i den takt som SAS IT hitills rättat fel lär den nog bli kvar ett tag...
 
I den senaste versionen av SAS app för iPhone (har inte testat Android) visas medlemsperioderna felaktigt.

För mig personligen visas den riktiga perioden på SAS hemsida men via SAS appen är den två månader längre (31/1 2014 istället för 30/11 2013). Jag talade med EuroBonus och app-tillverkaren nyss och fått bekräftat att det är en bugg, inte en officiellt förlängd period.

Tyvärr samma fel både i IPhone/iPad och Android.

PS. SAS FB också bekräftat till mig att med någon anledning vissa destinationer går det inte att boka via appen som T.ex. Biarritz, men på hemsidan går det bra.
 
Last edited:
Tyvärr samma fel både i IPhone/iPad och Android.

PS. SAS FB också bekräftat till mig att med någon anledning vissa destinationer går det inte att boka via appen som T.ex. Biarritz, men på hemsidan går det bra.

Jag rapporterade felet med att boka till BIQ till SAS och nu går det att boka och jätte bra priser i Plus. Dags att börja planera sommarresan till Europa.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    166,6 KB · Visningar: 215
Toppen