Senaste nytt

BC.se lokala träff i Stockholm 20 apr 2012

rvarttinen

Medlem
Tack för igår, mycket trevligt! Jag var tvungen att sticka alldeles för tidigt men hann ändå höra en hel del roliga historier.

Vad sägs om att spika Monks provsmakar-rum som "vårt" ställe?

Kul!
Förslag: vi förhandlar med Monks om ett stående datum, varje eller varannan månad. För att göra det lite enklare så förbokar vi automatiskt kvällens tips för de som anmält sig. Om någon har sådana preferenser att det inte går med t.ex. kött, så gör vi en justering för enstaka personer.
 

Lonelyflyer

Medlem
Jag var faktiskt in på Monks igår med mina kompisar, vi skulle äta en bit mat innan vi gick vidare i stocholmskvällen

Drack min sebastian riegele weissbier även igår
Fick med ett gäng på bordet som sänkte ett gäng såna i fredags, både Flying och Nilsson vet jag var med och sköljde struparna med tyskt kvalitetsöl :)

Skönt ställe, jag gillar det som tusan
Bra som sagt med lite mer spikade datum, då är det lättare för folk att planera, speciellt för oss som inte bor i Sthlm
 

Dr. Miles

Expert
Kul!
Förslag: vi förhandlar med Monks om ett stående datum, varje eller varannan månad. För att göra det lite enklare så förbokar vi automatiskt kvällens tips för de som anmält sig. Om någon har sådana preferenser att det inte går med t.ex. kött, så gör vi en justering för enstaka personer.

Det låter som utmärkt idé!
Precis som du säger, det blir mycket lättare att planera.
 

Palazzi

Medlem
Kul!
Förslag: vi förhandlar med Monks om ett stående datum, varje eller varannan månad. För att göra det lite enklare så förbokar vi automatiskt kvällens tips för de som anmält sig. Om någon har sådana preferenser att det inte går med t.ex. kött, så gör vi en justering för enstaka personer.

Låter riktigt trevligt:) Då kanske t.om jag, med bostadsort utanför landet, ska kunna tajma in någon träff :D
 
Last edited:

rvarttinen

Medlem
Tack allihop ni som kom till Monks i fredags! Det var trevligt och riktigt kul att ses!

Nu vidtar planeringen inför nästa träff ... :)
 

Traveller

Medlem
Men hur sjutton kunde jag missa detta?? Dessutom sågs ni inte mer än 500 meter från där jag bor.. Suck, ser fram emot nästa möjlighet...
 
Toppen