Senaste nytt

BC.se Julbord i Stockholm...

Är du intresserad att delta BC.se medlemsjulbord 2012?

  • Ja

    Votes: 50 94,3%
  • Nej

    Votes: 3 5,7%

  • Total voters
    53
Status
Stängd för vidare inlägg.

mry

Medlem
jag flyger hem 21 på söndagen den 9:e till LLA så det går inge bra för mig...

22:40 åker jag hem kom jag fram till nu, blandade tydligen ihop dagarna lite. Så om man äter snabbt går det kanske vid 19:30 den 9/12, fast det hade ju varit bra om de haft plats lite tidigare där på söndagen för då hade det ju inte varit några som helst problem...
 
Jag kommer stänga denna tråd och starta en ny inom kort. Efter många samtal och diskussioner med ett flertal hotell så är det följande som gäller:

christmas_buffet5.jpg

Grand Hôtel Stockholm
Söndagen den 9:e December

BusinessClass.se event från 17.00 i Scholanderska rummet med julavslutning och Champagne.
Julbordet serveras från 19.30.

Håll datumet bokat i kalendern. Anmälan och mer information kommer så fort jag hinner sammanställa allt.
 

Dr. Miles

Expert
Julbordet serveras från 19.30.

Det låter som det är svårt för dem som flyger till andra ort på kvällen.
22:40 åker jag hem kom jag fram till nu, blandade tydligen ihop dagarna lite. Så om man äter snabbt går det kanske vid 19:30 den 9/12, fast det hade ju varit bra om de haft plats lite tidigare där på söndagen för då hade det ju inte varit några som helst problem...
 

David

Medlem
Vi får sova över i sthlm...inte värre med det...;)
Sign me up ;)

ARN-HEL-CPH-GOT eller ARN-MAN-CPH-GOT? ;-)

Jag tar nog Blå Tåget upp på lördag morgon för att hinna träffa lite vänner i Uppsala/Stockholm. Hur tänker ni andra?

Men kanske viktigast! bjornstom, när kan man anmäla sig formellt? :)
 

MarcusC

Medlem
ARN-HEL-CPH-GOT eller ARN-MAN-CPH-GOT? ;-)

Jag tar nog Blå Tåget upp på lördag morgon för att hinna träffa lite vänner i Uppsala/Stockholm. Hur tänker ni andra?

Men kanske viktigast! bjornstom, när kan man anmäla sig formellt? :)

Ja eller kanske GOT-CPH-ZRH-ARN upp på Söndag morgon ;)

Första direkt kärran GOT-ARN med SK går först vid 13 tror jag på söndagar så...
 
När allt var klart och bokat. När alla alternativ var kollade och avprickade. När vi satt datum och tid. Då kommer Tommy Palomäki och ändrar på allt :D

Tommy har snackat omkull Strand Hotel och fått en deal som slår Grand Hôtel på fingrarna - dessutom kan vi hålla julfesten Lördagen den 8:e December!

Tur att vi inte hunnit gå ut med inbjudningar ännu. Kul att så många hotell vill ha BusinessClass.se som gäster!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen