Senaste nytt

BC.se 6:e Stockholms träff: 2012-10-06 kl. 16 på Monks Wallingatan

Vilka dagar kan du delta BC.se träff i Stockholm?


  • Total voters
    7

agehall

Medlem
Skulle kunna tänka mig att gå, men fredag i så fall (redan uppbokad lördag).

Highland park snubben är där lördag 29/9 och torsdag 4/10. :( Jag funderar på att gå dit den 4/10 och ta smällen att man är lite trött dagen där på. Jag ska på doktorspromovering den 29e, så den dagen är körd.
 

Dr. Miles

Expert
Om vi ska ha träffen på nästa vecka, måste vi bestämma vilken dag vi ska köra.
Just nu leder lördagen den 6:e oktober leder 2 röster över fredagen den 5:e oktober.

Ni som inte har röstat, klicka på dagarna ni kan delta på omröstningen i tråden.
 

agehall

Medlem
Shit, jag har inte skaffat någon biljett. Och jag vet inte om min lever fixar det där nästa vecka... Det var en hård vecka förra veckan och denna vecka har inte heller varit helt nykter.. :(
 

rob74

Medlem
Hm, ja jag och LinuxSam är ju där alla dagarna (jag flyger hem söndag fm) så det är ju bara att PM:a för den som tänker sig in på stället under dagarna. Och om inte annat så kör man ett lite större gäng den dag det passar flest.
 

Dr. Miles

Expert
Shit, jag har inte skaffat någon biljett. Och jag vet inte om min lever fixar det där nästa vecka... Det var en hård vecka förra veckan och denna vecka har inte heller varit helt nykter.. :(

Om du är orolig för din lever kan vi kanske ha träffen på ett café? Jag kan då passa på att växla in några av mina AHO Tea Points. ;) (På Monks går det aldrig...)
 

doc

Medlem
[Förslag] BC.se träff i samband med Stockholm Beer and whisky festival?

Te låter utmärkt. Något jag kan rekommendera för alla oroliga levrar.
 
Toppen