Senaste nytt

BC.se 5:e Stockholms träff: 2012-08-25 kl. 16 på Monks Wallingatan

Malu

Medlem
Ja, tack för en trevlig kväll! Även om jag var en av de som gick tidigt (mest pga en lite efterhängsen förkylning) så var det verkligen kul att träffa er alla. Namnlappar vore dock bra... ;)
 

rvarttinen

Medlem
Det tycks mig som om vice klubbordföranden gjorde ett bra jobb! :)
.. av kommentarerna att dömma så blev det en riktigt trevlig kväll!

Till nästa gång ska vi nog se om vi inte kunde fixa namnskyltar... ska kolla. Har också en del planer tillsammans med Monks... kan inte avslöja något nu, men återkommer när vi pratat klart och har något att presentera.
 

Jacob

Medlem
Till nästa gång ska vi nog se om vi inte kunde fixa namnskyltar... ska kolla. Har också en del planer tillsammans med Monks... kan inte avslöja något nu, men återkommer när vi pratat klart och har något att presentera.
Blir det aktuellt med fler träffar (vilket jag förstås hoppas på) så skicka ett PM när det är klart med tid/datum och plats så kan vi t.ex. lägga upp en ruta på förstasidan och kanske något på Facebook sidan också.

Den här tråden är redan 16 sidor och det är väldigt lätt att missa att något blivit bestämt, jag upptäckte själv träffen i sista sekunden och var en hårsmån från att missa.
 
Toppen