Senaste nytt

BC.se 4:e Stockholms träff: 2012-JUN-19 kl. 18 Monks på Wallingatan

Hur ska vi planera BC.se Stockholms träff i framtiden?

  • Vi spikar ett fast datum varje eller varannan månad.

    Votes: 25 73,5%
  • Vi bestämmer varje gång när vi ska ha träffen.

    Votes: 9 26,5%

  • Total voters
    34

agehall

Medlem
Jag tror vi börjar centrera oss kring den 20/6.

Vad gäller plats, så har väl Monks kommit på förslag igen, men jag kan väl tänka mig att prova något annat om det är så. Har dock inga egna förslag på andra ställen.
 

rvarttinen

Medlem
Ställe? Ja, varför inte passa på och prova något annat;
- Monks Porter House i Gamla Stan'.. :) .. trevliga källarvalv. Samma meny som på Wallingatan.
- Pandion föreslog Scandic Grand Central, men det är rätt stimmigt där. Om de inte kan fixa ett Chambre Separee.
- Om varmt ute, varför inte uteserveringen på Belgobaren? Inne går också bra, de har bra utrymmen för många deltagare.
- Prova Cloud Nine igen?
- Pressklubben, också på Vasagatn.

Alle de här ställena ligger nära Centralen. Men, vi kan titta på något "lite längre bort".
 

agehall

Medlem
Hmm, kom just på att mina föräldrar ska resa till NYC mes SK den 20e, så jag har tänkt att ta en day-trip någonstans då så att jag kan släppa in dem i SL. Borde hinna tillbaka till träffen dock, om det nu blir den dagen.
 

Bryant

Medlem
Tyvärr kan jag inte vara med på något av datumen. Frankrike den 19 och kvalitetstid med tjejen den 18.
 

Bryant

Medlem
Jag kan tänka mig att hon verkligen kommer att uppskatta de ämnen som diskuteras :). Hon ska iofs flyga sin första longhaul C med SAS i Juli och det ser hon fram emot.. Var dock tvungen att locka med champagnebuffé..
 

Palazzi

Medlem
Flyttade nyss på en planerad Londonresa, som skulle ha krockat med träffen. Så nu har jag också möjlighet att komma :)

Hoppas vi blir några stycken iaf... :)
 

mry

Medlem
Det kan bli lite kämpigt för mig att komma, Jag ska flyga upp till Luleå från Malmö den 18:e och flyger till Göteborg den 21...

Det vore kul om ni kunde tänka er ha en träff på fredagen den 13:e juli med för då kanske jag får stå över denna..
 
Toppen