BC Official expert review British Airways Business Class och underbara saker från dagens nyhetsbrev

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av dashboard, 11 April 2021.

1. Rubrik på engelska och norska på svenska bc :)

trekker gillar detta.
  2. dashboard

dashboard Administrator

Land:
    Norge Norge
    A well placed punt. Men hej, bare i dag har det blitt logget inn på bc fra hele 25 nasjoner. Det er hva jeg kaller multinasjonalt:)

3. Hachans

Hachans Medlem

Då hoppas jag ni betalar för detta till de som ställer upp. Expertgranskning är inte billigt vanligtvis. Dessutom behöver ni själva granska medlemmarna, så att ni vet att ni kan lita på vad de säger. Kör på, jag tycker dock inte att enskilda medlemmar ska bidra gratis till något som ett företag tjänar pengar på i slutändan. Jag anar att experten som skrivit reviewen inte ställt upp gratis heller.

Utöver det så tycker jag faktiskt inte omdömena är något särskilt som inte gjorts förut av typ tusen olika bloggare. De känns opersonliga och bilderna känns ju verkligen som stock images, många av dem har inte med omdömena att göra, och skulle kunna vara hämtade direkt från någon produktbroschyr. Vad har en dansare utanför ett flygplan i en hangar med omdömet att göra? Och varför så mycket reklam överallt för sökmotorn (men det går att söka flyg både framåt och bakåt i tiden, men tidtabellen för år 1730 och 2930 är inte klara än tror jag). Reklamen ger intrycket av att det bara handlar om att generera klick till sökmotorn. För övrigt känns det hela inaktuellt, vi saknar ungefärlig tid då resan skedde vilket gör att jag inte har en aning om ifall vad jag läser är relevant idag, eller för något år sedan. Och om tre år ställs samma fråga. Skedde resan under pandemin eller innan. Och är det en samlad review baserad på en mängd olika flighter eller bara en? Omdömen är en färskvara, och vad som gällde för något år sen innan pandemin är helt inaktuellt just nu, och frågan är om det någonsin återgår till hur det var innan pandemin även när världen tillfrisknar.

LPC123, trekker, Canadien och 3 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!